dinsdag 1 mei 2012

Review: Mint julep masker van Queen Helene

Laatst toen ik mijn favoriete masker weer eens op mijn gezicht had, bedacht ik me dat ik hier nog nooit een review van heb ge maakt! Hoe kan dit gebeuren?? Misschien omdat het een masker is en dat je er niet echt bij nadenkt? Want OMG wat is dit masker goddelijk!



Dit masker is een groen klei masker, wat helpt tegen puistjes, mee eters en zorgt er voor dat je porieën krimpen. Bij dit masker heb ik echt het gevoel dat het wat doet voor mijn huid, het geeft me echt een oppepper!
Het masker droogt lichter op, zodat je kan zien of het masker er af kan of niet.
Ik breng dit masker redelijk dik aan, waardoor het wat langzamer droogt, maar wel het optimale effect er uit haalt.
Hoe het voelt na het masker? Schoon, fris, minty, (ook met verzorgings producten houd ik van mint !) en mijn puistjes en mee eters zijn inderdaad minder!
Ik gebruik dit masker nu al een paar maanden bijna elke week, en het bevalt me prima! Al deze tube op is ga ik zeker voor een nieuwe, want ik merk dat mijn huid er gelijk minder op word als ik hem niet gebruik.

Dit masker heb ik voor 5,50 gekocht in de afrowinkel, maar let op, ik heb er 33% extra product bij, dus daarom is hij volgens mij wat duurder.

Wat is jou favoriete masker?


Photobucket

You might also like