dinsdag 24 april 2012

I do: Mint!

Tumblr_m2xx9vvevn1rptk3mo1_500_large
De laatste tijd zie je weer veel kleur in de winkels, i love it!
Mint vind ik helemaal te gek, en wil er dan ook even een artikeltje aan wijden, met wat mooie foto's.

Tumblr_lnzfuxc2221qmolsqo1_500_large_large
Mint kleurige pumps, wat zou ik die graag willen hebben! Ze staan fris, en geven een touch up aan je outfit!
Deze schatjes staan vooral perfect als je al een beetje bruin bent, dan vallen ze nog meer op!
Jammer genoeg zie je dit soort pumps niet echt veel in de winkels, of het ligt aan mij...
Mienta5_large
Dan de blazers, verder een mooie tas en schoenen, een simpele basic broek en hempje, love it!
Het kan natuurlijk ook andersom, een mint kleurig hempje of shirtje, en dan een basic witte of zwarte blazer eroverheen!
B7ffb4fd7492bac087e9183d0801baa3b48cd654_large
Goud kleurige sieraden met mint/turqoise, is ook echt een grote favoriet van mij.
Ik weet niet wat het is, maar het geeft een fris, chique, zomer gevoel, me likes!

Tumblr_m21ysvnhgf1qkou6ro1_500_large
Een klein stukje kant en mint, voor een sgattig effect!
Tumblr_m2tmxoddjc1qituglo1_500_large_large
Ook met nagellak kan je natuurlijk alle kanten op, of je laat ze mooi mint, of je maakt er een mooie nail art van!

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden, gister kwam ik er een beetje laat achter dat ik geen artikel had. Dit wou ik toch nog een keertje doen, dus dat kwam goed uit!
Alle foto's zijn van Weheartit.com

Photobucket

You might also like