woensdag 2 mei 2012

Webshop: Good2Get!

Vriendschapsarmbandjes, we hebben ze allemaal wel eens gehad, gekregen of gemaakt.
Ook bij mij op de basisschool was het regel matig een hype om de armbandjes te maken met verschillende kleuren wol, we gaven ze aan elkaar, en hadden vaak aan elke arm meer dan 10 bandjes.
Daarna kocht ik ze nog wel eens op een markt in Italie, of kreeg ze van andere mensen cadeau.
Vooral in de zomer, vind ik het super leuk staan om altijd zo'n vrolijk armbandje om te hebben.
Laatst kwam ik de webshop good2get tegen, een webshop die allemaal leuke vriendschapsarmbandjes verkochten voor weinig geld!
Ik heb er 1 ontvangen en wil er graag een stukje over schrijven.



 Dit is het armbandje die ik heb gekregen, een dun armbandje met paars, roze en wit. Super tof voor de zomer! Ik ga deze zeker dragen met nog wat andere armbandjes die ik heb, zodat het lekker vrolijk en kleurrijk word.
Het leuke aan Good2Get is, is dat alle armbandjes zelf gemaakt zijn, dus niet uit een fabriek uit china bijvoorbeeld.


Je kan je armbandje natuurlijk voor je zelf kopen, of leuk als cadeautje geven!

Ik ben in iedergeval heel blij met mijn arbandje, en ga hem zeker vaak dragen!
Dit armbandje is 1,95 op Good2Get, maar je hebt ook andere geknoopte vriendschapsarmandjes van bijvoorbeeld 3 euro.
Good2get maakt ook nog andere sieraden, zoals ringen en kettingen.
Dragen jullie ook vaak geknoopte armbandjes?
Photobucket

You might also like