dinsdag 17 februari 2015

Muziek van het moment #11



Het is al weer even geleden dat ik mijn favoriete en meest geluisterde muziek van het moment laat horen. Dus was het vandaag weer de hoogste tijd!
Ik laat wat nummers horen die ik veel luister de laatste tijd. Uiteraard luister ik wel meer nummers, maar dit zijn de gene die er echt uit knallen en die ik graag deel met jullie.



50 shades of grey, je komt er niet meer onderuit tegenwoordig. Sinds de film aangekondigd is zijn er ontzettend veel nummers uitgekomen die in deze film voorbij komen. Zo ook van The weeknd met onder andere 'earned it'. Al een tijdje ben ik ontzettend fan van The weeknd, maar dit nummer, earned it, is toch wel echt mijn favoriet! Ik vind het ontzettend lekker klinken, en het past helemaal bij de sfeer van de film.



'Autumn leaves' van Chris Brown. Het zal wel aan de titel liggen, want ook Autumn leaves van Ed Sheeran vond ik geweldig. Dit nummer is ook gewoon weer heerlijk om op te werken. Ik houd van de beat, en van de stem van Chris. Kortom, I love it!


De liefde voor Zara haar nummers speelt al een aantal jaar denk ik, en ook dit nummer is weer raak. Haar stem is gewoon zo apart en raakt je echt diep. 'Weak heart' is misschien een iets ander nummer dan we van haar gewend zijn, maar aan de andere kant is het toch ook weer typisch Zara larsson.


Toen dit nummer uitkwam heb ik hem echt duizend keer achter elkaar gedraaid. 'Four five seconds' van Rihanna is al snel geliefd bij veel mensen, zo ook bij mij. Ik houd ontzettend van dat rauwe randje en de puurheid. Heerlijk nummer dus, jammer dat hij zo kort is!


'Love me like you do' van Ellie goulding is ook een favoriet van het moment. Normaal ben ik helemaal niet zo fan van haar nummers, ik vind haar stem wel mooi maar om op sommige momenten net iets te schreeuwerig. 
Toch vind ik dit nummer dan weer helemaal top, met name het refrein.

En dat was het alweer! Ik ben benieuwd of jullie de nummers al kende of dat jullie weer iets nieuws gehoord hebben, laat het zeker weten!

Wat is jouw favoriete nummer van het moment?



You might also like