maandag 16 februari 2015

Dingen waar ik echt om kan lachen


Om sommige dingen kan ik echt helemaal stuk gaan. Maar dan echt. STUK. Ik kom soms echt niet meer bij van het lachen. En dat is maar goed ook, want lachen is gezond, right?
Vandaag deel ik de dingen waar ik, ontzettend om kan lachen.




Pewdiepie

Met Pewdiepie's sims 4 serie in het bijzonder! Een paar dagen geleden heb ik de hele serie achter elkaar gekeken en ik kwam niet meer bij. 
Ik ben niet fan van al zijn video's, maar ook de funnymontages vind ik geniaal.



9GAG

Ik houd van 9gag, echt heel erg. Als ik me verveel of ik wil gewoon even lachen dan ga ik hier altijd even rond kijken. Oke, ik moet toegeven, er zijn plaatjes bij die echt ontzettend flauw zijn, maar er zitten echt geweldige tussen.


New girl

Ik ben letterlijk verslaafd aan deze serie. En dat is geen grapje. Ik begon deze serie te kijken toen ik een paar weken terug ziek was. Verveling heerste dus ik wilde even iets leuks kijken waar ik niet bij na hoefde te denken. En dat is deze serie, gewoon een hele leuke feel good serie.


Anti-valentine cards


Anti valentijn kaartjes, je ziet ze altijd en overal rond valentijnsdag. Ik vind het altijd weer geniaal hoe mensen er op komen.



Vines

Ik kan uren lang vines kijken, eigenlijk nog erger dan 9gag. Mijn favoriet? Jerome!


En dit zijn een paar dingen van waar ik ontzettend om kan lachen. Did you smile?
Laat zeker bij de reacties achter waar jij helemaal stuk om kan gaan!




You might also like