zondag 28 september 2014

How are you doing??



Hei girls! Hoe is het met jullie?
Ik ben de afgelopen tijd ontzettend druk geweest en heb daarom niet veel tijd gehad om uitgebreide artikelen te schrijven. Aan inspiratie of motivatie ligt het niet, want daar is momenteel een overvloed aan.
Vandaag vond ik wel een mooie dag om eens gezellig bij te praten en te vertellen wat mij nou eigenlijk de afgelopen dagen bezig houd.




Als eerst, ik ben weer begonnen met school! Zoals veel van jullie misschien wel weten ben ik gestart met een nieuwe opleiding, media management op het Grafisch Lyceum in Rotterdam. Een ontzettend leuke opleiding, al zeg ik het zelf. Ik heb een erg leuke klas, waar ik goed mee kan opschieten en dat is toch wel erg belangrijk als je bezig bent met media en management. Het is ontzettend leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen, en om daar mee samen te werken.
Door deze nieuwe opleiding is het misschien leuk om wat nieuwe onderwerpen te beginnen op Inspiredbybeauty. Wat dachten jullie van meer artikelen over wat ik leer tijdens de opleidingen? Dit kan echt over van alles gaan, marketing, het presenteren van je zelf of een product, en noem maar op. Of misschien zou je het leuk vinden als ik wat meer schrijf over studenten en budget tips? Please let me know! Ik groei en wordt ouder, en dus zo ok mijn blog. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Verder ben ik druk bezig met Youtuben en allerlei leuke projecten er om heen.Waarvan één heel groot project, waar ik hopelijk aan het eind van dit jaar mee van start kan. Nu ben ik daar vooral veel voor aan het voorbereiden, maar zodra alles een beetje rond is zullen jullie de eerste zijn die een sneak peek krijgen! Vergeet me hierdoor zeker niet te volgen op social media, want daar zal ik zeker af en toe een hint opgooien!

Twitter: @kimvanharen
Instagram: @xkimvhx


Buiten dat ben ik laatst even op de radio geweest, het fragment kun je hierboven terugluisteren. Het was super leuk om een keer mee te maken, zo in zo'n studio!
Verder ben ik ook nog een paar keer naar Amsterdam geweest, onder andere voor het filmen van een aflevering van het programma "Hoe word ik een echte man?" dat in het programma Daily noise wordt uitgezonden op de zender Xite. Super leuk natuurlijk, dus wil je de aflevering zien zit dan om 16:30 aanstaande dinsdag voor de tv, en laat zeker weten wat je er van vind geworden!
Die zelfde week ben ik ook naar Amsterdam geweest voor een draaidag met Darcy van Girlsoncatwalk, een super leuk Youtube kanaal dat elke week een nieuwe aflevering upload met toffe Youtubers! Deze keer zat ik dus ook in het team en hebben we een enorm leuke dag met elkaar gehad. Ook al was het erg druk en een behoorlijk lange dag, ik vond het super leuk om mee te maken! Vergeet je dus zeker niet om je te abonneren op dit kanaal, zodat je op de hoogte wordt gehouden van de videos!

En ja, hoe het verder met mij gaat? Op dit moment iets minder. Deze week ben ik 3 dagen thuis gebleven en heb ik een enorme verkoudheid/griep te pakken gekregen. Ik hoest als een zeehond de hele boel bij elkaar en heb af en toe verhoging. Ik denk dat ik na de vakantie gewoon net iets te snel van stapel ben gegaan, en dit is het gevolg daarvan. Maar ondanks dat gaat het heel goed met mij en ben ik erg blij met alle dingen die ik op dit moment doe en mag meemaken. Een verkoudheid als dit gaat snel weer over en dan kan ik weer lekker door met de dingen die ik leuk vind om te doen.





Buiten dat alles heb ik zoals jullie hier al lazen, ook een webshopje, namelijk fabuloussecondhand.tictail.com . Ik heb daar vandaag weer wat kleding stuken op gezet, dus neem zeker even een kijkje! Er zitten echt leuke items bij, al zeg ik het zelf, en dit is een perfecte manier om goedkoop de herfst door te komen!


En ja, hier houd ik het even bij, don't worry. Ik heb mijn verhaal en mijn leven weer even op tafel gelegd bij jullie, maar ik ben ook heel benieuwd hoe het met jullie gaat! Ben je bezig met je studie? Werk je of zit je nog op het voortgezet onderwijs? Ben je bezig met het beoefenen van een sport of hobby? Let me know!

You might also like