maandag 29 september 2014

It's fall again!


Ik ben echt een persoon die heel erg van gezelligheid en knusheid houd. Kussentjes, plaids, kaarsjes, vaasjes, gordijnen en noem maar op. En laat nou net de herfst exact vandaag een week in volle gang zijn! Vorige week maandag werd het dan officieel herfst, en gaan we weer de tijden in met donkere ochtenden en avonden.
Omdat het buiten alleen maar killer wordt, probeer ik het in huis altijd zo gezellig mogelijk te maken. Ik stroom over van de ideeën voor herfst video's, maar ik wil jullie nu al een beetje laten zien wat ik in mijn kamer heb staan op dit moment.



Eigenlijk staat dit er al een behoorlijke tijd, ook in de zomer, maar ik vind het gewoon ontzettend leuk staan zo. Toch ben ik van plan om in de komende video's leuke ideeën uit te werken met nieuwe spulletjes die ik ga inslaan. Even wat nieuws, en iets wat meer bij deze tijd past. Want hé, die bloesem is niet meer helemaal van nu!

Als ik er zo aan denk ben ik echt dol op de herfst. Ik ben jarig in die maand, het is perfect weer om lekker weer met laagjes en truien te spelen in je outfit, de natuur ziet er prachtig uit en zo kan ik nog wel even doorgaan.



Een fijn hoekje om te zitten, met mijn favo kussentjes! Ik ben dol op dit plekje, en doe er dan ook werkelijk alles. Ik typ blogposts, maak er soms mijn video's, maar lees bijvoorbeeld ook de nieuwste blogs van anderen en maak ik er wat opdrachten voor school.

Ik heb het in het artikel van zaterdag al gehad over leuke kussentjes en dekentjes, maar ik ben heel benieuwd wat jij hier nou mee doet! Heb jij leuke ideeën om je kamer "herfst proof" te maken of ben jij hier helemaal niet mee bezig? En nog een belangrijke vraag, zou jij het leuk vinden als ik hier videos' over  ging maken?
Let me know!

Fijne dag nog iedereen!

You might also like