zaterdag 27 september 2014

It's time to snuggle!




Sinds een paar dagen is het dan officieel weer herfst. En ja, of je dat nou leuk vind of niet, het is nou eenmaal zo. En met dit soort gevallen kan je er eigenlijk maar beter het beste van maken, vind je niet? Ik vind van wel. Daarom heb ik vandaag een artikel vol met inspiratie voor je om lekker in de herfst sfeer te komen! Snuggle lekker weg onder een dekentje, pak een kopje thee erbij en geniet van deze uber herfstige spulletjes. 
Ik kreeg laatst een mailtje van Miranda over de webshop Kussen.nl, een hele leuke webshop vol met kussens en plaids. Echt iets voor mij, want ik ben dol op het decoreren met kussentjes!





Ik houd van mixen en matchen met verschillende texturen, in kleding, maar ook met interieur. Naar mijn idee brengt het altijd wat meer diepte en sfeer, het staat een stuk warmer en knusser. 
Dit kussen is een goed voorbeeld, met de warme kleur en de gebreide textuur maakt dit je kamer helemaal af!



Een leuk kussentje met een hout structuur er op geprint. Ik vind dit dus echt een super leuke uitstraling geven. Vaak geeft hout toch wel een soort warmte in je huis en daarom is het leuk om hier mee door te gaan in de kussens!



Nog een leuk kussen met een mooie zwart wit print er op. Erg leuk voor de beauty lovers onder ons!



Dit kussen vond ik erg apart door de veertjes die er op bevestigt zitten. De warme kleuren passen helemaal bij dit seizoen. Omdat het vrij basic kleuren zijn vind ik het juist leuk om verschillende tinten bij elkaar te pakken en met elkaar te matchen. Dit geeft nog meer knusheid!



De print op dit kussen vond ik erg schattig staan. Het is net alsof het kussen nog wordt afgemaakt, maar het is gewoon de print op het kussen. Dit soort kussens met prints zijn weer heel leuk af te wisselen en/of te combineren met effen kleuren kussens!



Zoals ik al zei houd ik er van om met texturen te spelen, dit metallic achtig kussen vind ik erg gaaf staan! Het geeft de al gehele uitstraling net wat meer glamour.


Genoeg kussens om in weg te duiken? Pak er dan een lekker dekentje bij. Deze donker rode zachte plaid is ontzettend leuk om wat kleur in je inrichting te geven!

Kort om, genoeg keuze om weer een upgrade aan je bed of bank te geven. Ik vind dat altijd heerlijk om te doen, helemaal als de herfst weer in zicht is of al bij je op de stoep staat.

TIP!    Geen zin om hele nieuwe kussens te kopen omdat het zoveel ruimte in neemt als je andere kussens even niet gebruikt? No problem! Ga dan voor kussen hoezen, die je over je oude kussens heen doet. Zodra je ze zat bent kan je weer nieuwe kopen en de andere netjes opvouwen en in je kast bewaren voor later.

Geniet van jullie dag ladies!



You might also like