dinsdag 3 juni 2014

Outfit video "Matching denim"


Afgelopen zondag was het weer prachtig weer. De vrijdag had ik nieuwe laarsjes gekocht en ik besloot ze meteen aan te doen. Die outfit bracht me weer in de mood om outfit foto's te maken! Deze keer met video en al, dus extra leuk.
Ik vond het echt een leuke en comfy outfit om aan te hebben, en heb mezelf er weer van verbaasd dat het misschien toch niet zo moeilijk is om een originele outfit te maken! Heb jij dit ook wel eens?
De outfit stond zondag meteen al op Lookbook.com, check hier mijn account om op de hoogte te blijven van mijn outfits!



En dit is mijn outfit! Veel licht denim, en een beetje een cognac achtige kleur. I love it!

Outfit:

Shirt - 8MM, Menatwork.nl
Blouse - H&M
Jeans - The sting
Laarsjes - Albert Cuyp, ik weet de winkel niet meer :s
Tas - Accessorize
Armband - 'T oorzaakje
Sjaal - Bullsandbirds.com


Het shirt draag ik ontzettend veel, 8 is mijn geluksgetal en ik vind de print gewoon erg gaaf. Bovendien is de print makkelijk te combineren omdat hij alleen donkerblauw is. Ik besloot het bloesje van de H&M er over heen te dragen samen met de jeans. Normaal doe ik dit nooit, maar ik vond het eigenlijk niet eens zo gek staan!


 Toen ik thuis kwam met de nieuwe leren laarsjes was ik zo blij met de kleur, en kwam ik erachter dat hij perfect bij mijn tas past! Het is haast exact dezelfde kleur en dat vind ik altijd erg leuk om te zien. Uiteraard maakt het niet uit als je een andere tas draagt mij deze schoenen, maar ik vind het een leuk detail, wat het er uit laat zien alsof er veel over nagedacht is.

De sjaal is zeker een grote favoriet geworden sinds ik die in een welkoms pakketje kreeg van Bullsandbirds.com. Ik draag hem snel als ik geen jas aan wil, maar wel iets om mij heen wil hebben.
De kleur maakt het alleen maar makkelijker om hem te combineren met verschillende kledingstukken, dus dat is erg fijn!


De make up was simpel die dag, het was tenslotte een zondag! Wel had ik mijn Lipstick van Yves Rocher op, die blijf ik mooi vinden.
Een zonnebril op en je bent klaar!



En dit was mijn look van afgelopen zondag! Geniet van jullie dag dames!
Match jij wel eens items die bijna dezelfde kleur hebben? En draag jij soms 2 kledingstukken van denim?

You might also like