woensdag 4 juni 2014

Lovely styles #9 Clarks desert boots, tuinbroeken en plastic sandalen?



Wow! Wat is dit lang geleden! Al een hele tijd terug, ondertussen al 2 jaar, poste ik een artikel op mijn blog met als titel lovely styles. En vandaag is de negende editie al weer aan de beurt! In deze serie artikelen bespreek ik 3 stylen, trends en kleding items die je veel voorbij ziet komen of die mij opvielen. 
Ik vind het ontzettend leuk om te zien wat helemaal hip is, en ik denk dan ook vaak na over hoe je de items kunt combineren en of ik ze überhaubt wel zou dragen.

Vandaag bespreek ik Clarks, de come back van de tuinbroek en de plastic sandaaltjes!




...

De terugkomst van de tuinbroek, ik vind het geniaal! Tegenwoordig zie ik veel dingen die vroeger veel gedragen werden weer helemaal in komen, dus waarom niet de tuinbroek? 
Met korte of lange pijpen, in een kleur of gewoon denim, met gaten en scheuren, je ziet ze in verschillende maten en vormen.

Eerlijk gezegd moest ik eerst even wennen aan de trend, ik had er vroeger ook al mijn twijfels over. Toch besloot ik mee te doen aan de trend, omdat ik heb gezien hoe leuk ze te combineren zijn!
Binnenkort zien jullie mij lopen in een tuinbroek, hij is namelijk op dit moment nog onderweg naar mij.

Going home

En dan Clarks desert boots, de schoenen die ik de afgelopen tijd veel ben tegengekomen. Ik vind ze ontzettend gaaf! Volgens mij zijn het schoenen die heel makkelijk te combineren is met welke soort outfit dan ook.
De schoenen van Clarks zelf vind ik nog wel wat aan de prijzige kant, maar er zijn momenteel al ontzettend veel look-a-likes te krijgen. Het gaat eigenlijk meer om de vorm van de schoen.
Ze zijn schattig en girly, maar ik vind ze aan de andere kant ook weer best stoer en mannelijk, omdat ze misschien iets weg hebben van een nette mannen schoen.

Same shit, different day

En dan nog een comeback, tenminste, voor mij wel. De plastic sandaaltjes. De exemplaren hierboven zijn dan nog het minst erge, deze kunnen nog wel. Maar dan, heb je die vreselijke plastic doorzichtige water schoentjes, om ze zo maar even te noemen. Ze zijn verkrijgbaar in alle kleuren van de regenboog, met glitters en al.
Nope, deze trend is voor mij helemaal niet zo lovely, maar een echte nachtmerrie. Wie deze "trend" bedacht heeft geen idee, maar ik vind het maar niets.

En wat vind jij? Vertel hieronder bij de reacties wat jij van de bovengenoemde items vind! Zou jij dit dragen? Zoja, hoe zou je het combineren? Let me know!


You might also like