maandag 2 juni 2014

Ibiza style!


Jullie kennen het vast wel, de Ibiza stijl! De armbandjes met verschillende kleuren, maten en vormen, de fringe bikini's, de vele kleuren combinaties en noem maar op. Het is een beetje bohemian achtig, maar op een wat hippere manier.
Ik houd er van, geef mij die kleurtjes en sieraden maar! Dit artikel gaat het een beetje over deze stijl, met wat ik er leuk aan vind en wat niet!



Me gusta | Tumblr

Vaak zie je rond deze stijl veel printjes gemixt worden, of samen met verschillende stoffen zoals bijvoorbeeld kant. Ik vind dit ontzettend leuk!

Fashiongirl

Ik vind dit helemaal geweldig, lekker je bikini aan en als je even weg wilt draag je dit jurkje er over. Al een behoorlijke tijd ben ik op zoek naar de perfecte bikini cover up, met de perfecte print en kleurencombinatie. Helaas is die nog niet gevonden, maar dat komt vast wel.

Beach

Like i said, lekker veel sieraden! En nee, ik bedoelde niet om af te wisselen, gewoon om ze allemaal tegelijk te dragen! Oké, misschien is dit wat overdreven, maar wees zeker niet bang om je armbandjes lekker te mixen en te matchen!

.

Printjes zijn helemaal bekend in deze stijl, maar met name de aztec en de bloemenprint! Ik houd er van, lekker girly en lekker zomers! Luchtige stofjes met pastel tintjes of neon kleuren, het kan niet gek genoeg!

Summer fashion

Dit bedoelde ik met het mixen van stoffen, en in deze outfit gebeurt veel! De tas, is (nep)leer, samen met de riem. Dan hebben we de jeans shorts, met studs, wat heel leuk gecombineerd wordt met een geprint bloesje. Het kanten hesje vind ik echt geweldig! Ook dit kleding item zoek ik al een tijdje, maar ik wil hem niet te lang hebben. Omdat ik best klein ben vind ik het mooier als het hesje niet veel verder komt dan de zakken van mijn shorts.
Anyway, ik ben heel benieuwd wat jij vind van deze outfit! Ik vind dit namelijk echt heel leuk.

Misschien is dit niet helemaal Ibiza, maar meer Bohemian, wat vind jij?

Ibiza, micheal kors, friendship, present, bracelet, ring, colors

Nog iets leuks om mee te spelen: Armbandjes met horloges!
Een chunky horloge kan genoeg zijn, maar het kan ook erg leuk staan met kleine subtiele gekleurde armbandjes!
Vroeger had ik nog wel eens de neiging om maar aan één hand sieraden te doen, omdat het anders te veel is. Tegenwoordig draag ik gewoon waar ik zin in heb. Meestal draag ik mijn horloge aan mijn linkerpols, en mijn zilvere armbandjes draag ik altijd (echt altijd) om mijn rechter pols. Die gaan dan dus ook niet af.
Vaak voeg ik er een gekleurd armbandje aan toe om mijn outfit wat speelser te maken.


En nu ben ik uiteraard benieuwd, wat vind jij van deze stijl!? Doe jij er aan mee of ga je lekker je eigen gang? Durf jij te mixen en matchen of ga jij liever voor veilig?


You might also like