zondag 1 juni 2014

Some shots of my life #1 Juni 2014



Haai ladies! Wat is de tijd weer om gevlogen! De vorige keer dat ik een artikel met foto's uit mijn leven poste was het mei vakantie, en nu heb ik al zomervakantie! Er is weer van alles gebeurt en dat ga ik jullie laten zien door de foto's van de afgelopen tijd. Het zijn er misschien niet heel veel, maar ik vond dit de leukste die er tussen zaten  ;)



De laatste dagen begin ik mijn dagen vaak met een vers geperst sinaasappelsapje. Heerlijk om mee wakker te worden! 


Selfiee!


Onderweg naar de DYTG 9!! Omdat we nog even wakker moesten worden, vooral omdat ik me verslapen had, even lekker Starbucks gedronken, love it! Hier dronk ik mijn favoriete drankje van Starbucks: Chai tea latte. Zeker een aanrader als je van spicy drankjes en kaneel houd!


Een collage met een paar foto's die jullie mij op stuurden. Wat was deze dag ongelofelijk geweldig! Check hier het artikel en de video met het verslag wat ik schreef.
Ik denk nu nog steeds terug met een heel raar gevoel, je voelt je zo goed als je veel mensen tegen komt die je volgen! Thanks iedereen!


Again, selfie time! Goodhair days are great.


Dinsdag was ik met mijn vader Den-Haag in gegaan. Dit om een tourtje te doen waar mijn vader vroeger heeft gewoond en op school heeft gezeten. Het was super leuk om dat eens te zien!
Omdat mijn vader brandweerman is gingen we uiteraard ook even langs de kazerne, en daar kon ik het niet laten om even in de kraan te zitten. Just to imagine: De wielen van deze mega wagen zijn maar liefst 1 kop kleiner dan ik. Dus mijn lichaam, zonder mijn hoofd. En dat rijd dan rond in de stad. ABSURD.

Die dag sloten we af in het ziekenhuis, niks ernstig, gewoon een controle. Ik denk dat niet veel van jullie het weten, maar ik heb een lichte vorm van scoliose, een kromming in mijn rug. Niets ernstig, zoals ik al zei, het was een controle die ik tot mijn 18e heb om te zorgen dat alles gewoon netjes binnen de grenzen groeit.


Selfie, een drukke dag stond op de planning! Ik heb dan wel vakantie, maar voor mijn Youtube werk zit mijn vakantie er eigenlijk net op! In mijn vakantie ga ik altijd veel meer aan de slag met Youtube omdat ik er gewoon veel meer tijd voor heb.


Die dag nam ik maar liefst 3 video's op , ik was lekke productief bezig! Fijn om te merken dat een vakantie zo veel meer tijd vrij maakt om dit te doen.


Spiegel selfie, en een outfit of the day. Dit droeg ik naar een dagje Amsterdam. Ik ging met mijn moeder naar de Albert Cuyp markt, en het was zo lekker weer!
Eerst droeg ik mijn vestje en daarover mijn jas, later droeg ik alleen mijn vestje.


Ons eet schema van die dag was een beetje in de war gegooid, we waren zo druk bezig met shoppen dat we pas om 12 uur even wat gingen drinken met iets er bij. Hier dronk ik mijn favoriete thee, verse muntthee. Met daarbij een stuk appeltaart met slagroom! Nomm..


Onze lunch was hierdoor ook behoorlijk opgeschoven, en daarom aten we pas rond een uur of 3. Anyways, het was wel een hele lekkere lunch, namelijk dit broodje met kip, bacon, avocado (♥_♥) en sla, het was heerlijk!!


De aanwinst van de dag. Deze komen nog binnenkort in een shoplog, maar ik kon het niet laten om ze nu al te laten zien.
Deze echte leren laarsjes kocht ik voor maar 30,- !! euro, in een heel leuk winkeltje. De laarsjes zijn vrij basic, maar de kleur en het model vind ik erg mooi. Bovendien zijn dit soort leren laarsjes altijd fijn om te hebben, ze lopen ook nog eens erg lekker!


Deze jurk zag ik in één van de winkeltjes in de straat, en ik werd meteen verliefd! Het kant in het midden ziet er hier een beetje raar uit, maar dat is echt een prachtig detail!
Het bovenstuk bestaat uit pailletten, en het onderste deel is van een hele zachte stof gemaakt. Helaas was hij uiteraard veel te lang, maar gelukkig is daar altijd wel wat aan te doen. Ik bracht de jurk naar de kledingmaker en hij heeft hem afgespeld op de juiste hoogte. Gelukkig kan ik deze baby donderdag weer ophalen, en kan ik er van gaan genieten om hem te dragen!


En dit was zaterdag, op weg naar de supermarkt en de markt om lekker fruit te kopen! Me was very happy!
Op Instagram poste ik de foto en kreeg ik veel complimentjes over mijn look. Sommigen vroegen of ik kon laten zien of uitleggen hoe ik deze look maakte. Het grappige is is dat ik die dag de lipstick als enige make up droeg, en de bril de show stal. Een grote tip! Ben je make up loos maar wil je toch stralend de deur uit? Reflecterende bril en een knallende lipstick op, met daarbij een fris wit shirtje of bloesje! 

Dit was mijn tijd alweer!

You might also like