maandag 7 april 2014

Some shots of my life #1 April 2014


Vandaag is het weer maandag en we zijn in een nieuwe maand! Dat betekent dat ik weer een SSOML artikel plaats. Deze keer heb ik helaas niet zo veel foto's, ik moet er weer even aan denken. 
Toch wilde ik de vast gelegde momenten met jullie delen, zo weten jullie ook een beetje hoe het met mij gaat en wat ik zoal doe!



Een tijdje terug had ik weer een ontzetend leuke live chat. Ik vind het altijd zo leuk om te doen! Door deze chats leer ik jullie, mijn volgers, veel beter kennen. Het was heel gezellig!


Nog maar even een selfie, een blije ik met een leuke samenwerking. Waarschijnlijk hebben jullie al doorgehad dat ik veel met Loomsland doe. Dat klopt, hier ben ik namelijk mee aan het samenwerken naast inspiredbybeauty. Een extra project wat ik heel erg leuk vind om aan mee te werken!



Vorige week zaterdag, dus niet de afgelopen zaterdag, kwam Kim langs. Een naamgenootje en studente fotografie. Voor haar eindproject interviewt ze jongeren die bloggen en Youtuben, zo ook ik!
Ik werd gefilmd, opgenomen en ze heeft mij en mijn make-up gefotografeerd! Hier komt binnenkort nog een los artikel van.
Het was wel even raar om een selfie te maken en om twee camera's op je gericht te hebben!


Met het vak 'tekenen' zit ik momenteel midden in mijn eind examen. Ik moet een eerbetoon maken voor iemand. Ik koos Shameless Maya, van Youtube.
Voor haar maak ik een statement oorbel, omdat dat kracht en uitstraling geeft. Dat zijn ook de twee begrippen die ik er aan koppel.

Ik vind het nog behoorlijk lastig om een verhaal er achter te maken, en om alles in de 720 minuten af te krijgen. Uiteraard ben ik al weer een stuk verder, maar ik houd jullie op de hoogte!


Herinneren jullie je dit schilderij nog? Die maakte ik voor mijn tweede schoolexamen.
Mijn mentor vond hem toen al ontzettend mooi en vroeg of hij hem mocht hebben voor in zijn lokaal. Ik twijfelde omdat ik hem eigenlijk zelf mee naar huis wilde nemen.

Na een tijdje na te denken en na het zeuren van mijn mentor liep ik afgelopen week met mijn schilderij de klas in. "Alstublieft" zei ik. Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien.
Ik heb een ontzettend leuk mentor, hij bleef me maar bedanken. De volgende dag stond hij, ingelijst en wel in het lokaal. Toch wel een beetje trots!


Afgelopen donderdag ben ik met mijn mentor klas uit eten geweest, ontzettend gezellig! Het eten was af en toe niet helemaal geweldig, maar ik heb me er heerlijk vermaakt.



Uiteraard hebben we die avond heel veel foto's gemaakt. Dit was namelijk ons laatste klassen etentje.
Nu zitten we al weer bomvol ideeën over een eind feest voor onze klas, dus voorlopig ben ik nog niet van deze ontzettend leuke en lieve mensen af!

En dit was mijn artikel alweer! Geniet van jullie dag!

You might also like