dinsdag 8 april 2014

Interview met mij + foto's +lay-out!!


 Ik sprak er al over in mijn laatste artikel, ik werd een tijdje geleden geïnterviewd!
Toen ik het mailtje van Kim kreeg met de vraag of ze mij kon interviewen was ik meteen enthousiast. Ze wilde wat foto's van me maken, mij interviewen en filmen.
Ik ben al eens eerder geinterviewd en gefotografeerd voor een tijdschrift, namelijk het Hoe overleef ik?... tijdschrift. Dat vond ik ontzettend leuk dus daarom wilde ik meteen meewerken!


Kim studeert fotografie en voor haar eind project maakt ze foto's en interviewt ze jongeren met een beautyblog en/of Youtube kanaal.
Op haar site kimverkade.nl staan al prachtige foto's die zij heeft gemaakt.




Dit is een kleine selectie van de vele foto's die ze heeft gemaakt, en ik vind het ontzettend leuk!
Wel had ik vaak het idee dat ik mijn ogen steeds dicht had of dat ik er boos op stond.

Omdat ik neutraal moest kijken komt dat misschien ook zo over. Ik weet het niet, wat vinden jullie!?


Uiteraard ben ik meteen aan de slag gegaan en heb ik de foto's gebruikt voor op mijn blog pagina's, zie contact, meer over mij en de site, etc.
En daarbij heb ik ook een nieuwe header gemaakt. Ik ben er nog niet helemaal tevreden over, maar ik ga hard mijn best doen om te kijken wat ik kan aanpassen.
Het lettertype vind ik wel leuk, dus die blijft. Het gaat mij er meer om wat er op de achter grond staat. Uiteraard kan ik dit ook weer afwisselen zoals ik bij mijn vorige header deed.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, dus laat vooral je mening achter!

You might also like