maandag 3 maart 2014

Some shots of my life #1 Maart 2014



Een nieuwe maand betekend weer een nieuwe 'Some shots of my life'. Ik heb de laatste tijd weer veel gedaan en meegemaakt, en dat laat ik jullie vandaag weer zien door middel van foto's. 
Een week terug had ik vakantie, en was het eindelijk tijd om weer even bij te komen en te ontspannen.
Die week heb ik weer veel geshopt, geblogged, gefilmd en uitgerust. Heerlijk zo'n weekje!




Maandag, de eerste dag van de vakantie was heerlijk uitrusten. Ik werd wakker en kwam dit hoopje hond tegen. Blijkbaar was ik niet de enige die blij was met de vakantie.


Mooie lucht! Deze foto maakte ik toen we aan het avond eten waren. Ik keek naar buiten en moest een foto maken.


Dinsdag ging ik shoppen in Zoetermeer met wat vrienden, ontzettend leuk! Uiteraard gingen we als eerste naar de Primark, daarna zijn we gezellig ergens gaan lunchen


Vrijdag ging ik met mijn tantes, nichten en zussen naar de huishoudbeurs in Amsterdam. Het was een ontzettend leuke dag waar we veel gezien en gekocht hebben. Check hier mijn shoplog.
Die dag kwam ik ook nog eens een ontzettend lieve volger tegen die op mij afstapte! <3


Ik was super blij met mijn nieuwe kleedje!


Armbandjes waar jullie binnenkort veel meer van gaan horen, wie herkent dit?



Ik filmde een shoplog en dit was hoe mijn bed er uitzag na het filmen. Tja, zo gaan die dingen.


Deze website zagen jullie zondag al voorbij komen, en ik ben ontzettend benieuwd hoe de site er uit gaat zien! Ik mocht wat spullen shoppen bij verschillende webshops om te laten zien in een shoplog. 


Met tekenen ben ik al bijna zo goed als klaar! Ik ben met dit examen super tevreden over het werk wat ik lever en daar ben ik stiekem best trots op. De ruimte en mijn idee heb ik geprobeerd zo goed mogelijk weer te geven.

De opdracht hield in een groene ruimte te maken waar je een handeling en een sfeer in afbeeld.
Ik heb in mijn creatief proces ontzettend veel onderzocht, en kwam uiteindelijk op dit idee. Groen associeer ik met jong, fris en speels. Daarom wilde ik een letterlijke 'ruimte' maken waarin ik een groene boom wilde plaatsen. Daaraan wilde ik een schommel hangen, wat dan weer de speelsheid aangeeft.

Ik ben benieuwd wat jullie vinden!


Mijn vader is brandweerman en had een nieuwe helm gekregen. Wat een ontzettend groot en zwaar ding is dat! De oude helmen waren wit en hadden een gouden scherm, maar deze is gewoon neon geel en de bril is doorzichtig. Minder fashionable, meer opvallend. 
Voor de grap wilde ik hem opzetten, maar dat viel niet mee!


Even een NOTD als afsluiter, dit is wat ik nu op mijn nagels heb. Ik lakte mijn nagels wit en maakte mijn manicure af met deze glitter topcoat van Golden rose.
Ik vond het een ontzettend leuke combi!

Wat hebben jullie gedaan in jullie vakantie?
Photobucket

You might also like