dinsdag 4 maart 2014

Kekstyle party styling!



Een tijdje geleden kreeg ik een enthousiast mailtje van twee zussen die een webshop hebben. Ze verkopen ontzettend leuke feest artikelen. En nee, niet die plastic vlaggetjes, nee echt leuke versiering!
Ze volgen de laatste trends en bedenken unieke decoraties voor coole feestjes.
Benieuwd naar kekstyle.nl? Lees nu verder!






Morgen komt er een video online waar in ik een pakketje unbox die ze mij hebben gestuurd. Die spulletjes vind ik zo leuk! Het zijn ontzettend leuke items in alle verschillende kleuren. Heel leuk als je een feestje in een bepaald thema hebt of iets dergelijks!

Dit staat er op hun eigen website:

Met een passie voor creëren, organisatie en stijl kwam het idee om een laagdrempelige en kekke webshop neer te zetten waarin we je eenvoudig de inhoud van jouw feestje laten bepalen! Prachtige thema’s, kleurencombinaties en kwalitatieve producten.Niet enkel de bordjes en bekertjes, maar ook slingers, pom poms en bijv. retro rietjes kun je bij ons krijgen, zo tover je in één keer je huis om tot een super feest! Alles volgens de laatste trends en gewoon eens iets anders dan je standaard vlaggenlijn en ballonnen! Zoek op thema of kleur en combineer er lekker op los!

Ook stylen ze verschillende feestjes. Van verjaardagen tot bruiloften, het kan niet te gek bij de twee zussen. Het is ontzettend leuk om te merken dat ze erg gemotiveerd zijn en plezier hebben achter de schermen bij Kekstyle.




Hier zie je bijvoorbeeld de rietjes en de tasselgarlands van Kekstyle, super leuk en vrolijk! De rietjes zijn super gaaf om in iedereen zijn/haar drankje te doen op je feest en you're good to go!

De garlands zijn ontzettend leuk om op te hangen, ik vind het hele originele en unieke versieringen!


Neem zeker een kijkje op de website, ik vind dat ze er ontzettend leuke dingen hebben!
Ik houd Kekstyle.nl zeker in de gaten als ik weer eens een feestje wil gaan geven met nieuwe versieringen en decoraties, misschien is het ook een tip voor jou?

Have a nice day ladies!



You might also like