zondag 2 maart 2014

Shoplog.nl, de shoplog website!



Shoplogs zijn altijd goed bekeken video's, van mij maar ook van andere Youtubers/bloggers. Meiden (en misschien ook wel jongens) vinden het leuk om te zien wat een ander gekocht heeft. Het is ter inspiratie, of gewoon leuk om te zien wat iemand die dag heeft geshopt!
Ik zoek regelmatig op Youtube naar leuke shoplogs, en ik weet zeker dat er meer meiden dat doen.
En laat er nu binnenkort een echte shoplog website komen, namelijk shoplog.nl!!
Wil je weten wat dit inhoud? Check it out!


Het duurt nog 4 dagen voor de website de lucht in gaat, maar het beloofd een groot spektakel te worden met veel bloggers die hun geshopte spulletjes laten zien.
Je kunt je nu al inschrijven om op de hoogte te blijven van de site en je niets mist. Ook kun je zelfs leuke beauty sets winnen!

Ook ik kom met mijn shoplog op de site te staan, en zoals je op de foto ziet zijn er ontzettend leuke dingen gekocht!
Het is nog even wachten op de site, maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

HAVE A NICE DAY GIRLS!

You might also like