maandag 17 februari 2014

Some shots of my life #2 Februari 2014



Hello everyone, hoe was jullie weekend? De meest cliché en "romantische" dag hebben we er weer opzitten, en we hebben nu eindelijk vakantie! Tenminste, ik wel.
Deze week heb ik er op gelet om weer meer te fotograferen, zodat ik zo'n 3 keer per maand een "some shots of my life" artikel kan maken. 
Ik heb weer redelijk wat gedaan, dus laten we verder gaan ;)




Als eerst, selfie time met mijn hondje. Ze lag in haar mandje met een dekentje erover heen en ik ging even bij haar liggen. Onesie alarm! Ik had na een lange dag school geen zin meer in die ultra skinny jeans.


Dit was niet vorige vrijdag, maar de vrijdag ervoor. Ik ging na school naar mijn schoonzus in de kapsalon waar ze werkt en daar zat ik model voor een manicure. Ze willen dat ook gaan doen in de kapsalon, bijvoorbeeld tussen door als de verf moet intrekken. En daarom wilde ze kijken hoelang ze er mee bezig was en de technieken weer even op te brengen.


Een weekend selfie, met curlss!


Bewerk time! Ik moest de laatste vlog van de vlog week nog bewerken, dus dat deed ik.


De laatste tijd ben ik toch weer van de Spotify. Ik heb het een hele tijd links laten liggen en niet gebruikt, maar ik vind het toch wel fijn! Op dit moment hoor je alleen maar Tori Kelly als ik muziek op zet, haar nummers zijn awesome en wat heeft ze een mooie stem zeg!

Voor op de laptop werkt het prima, maar op mijn mobiel vind ik het rond uit vre-se-lijk. Je kan maar 6 keer een nummer overslaan, in één uur. Tja, en soms ben ik niet helemaal in de stemming voor bepaalde nummers. Dit heb je uiteraard alleen als je de gratis versie van Spotify gebruikt, maar ja, ik gebruik liever een ander programma als ik er voor moet betalen! ;)


Even lekker uitrusten met een kopje thee en twee super schattige mini muffins!


Zie je dat witte hoopje donshaar? Jep, dat is Pearl, één van mijn gerbils. Het gaat ontzettend goed met ze, ze huppelen en graven elke dag nog vrolijk rond en ik koop regelmatig leuke nieuwe dingetjes voor ze.
Peach, de dochter van Pearl, is bijna even groot, wat wel grappig is om te zien. Pearl is over het algemeen een klein vrouwtje, dus het zou zo maar kunnen dat Peach groter wordt dan pearl!


Dit was op vrijdag, tijdens mijn twee uur tekenen.
Ik heb jullie verteld dat ik waarschijnlijk moest stoppen met dans les geven door mijn nieuwe rooster.
Dat vond ik zo jammer dat ik er alles aan heb gedaan om dat te veranderen. En dat lukte. Op de uren dat ik les moet geven had ik tekenen, en die uren heb ik opgeschoven naar vrijdag middag. Ik zit nu op vrijdag in plaats van 2 uur tot 4 uur op school, maar hé, ik kan wel les geven!

Ik vind het eigenlijk veel beter, ik zit nu bij een hele rustige Havo klas en vorige keer zat ik zelfs helemaal alleen in een lokaal. Muziekje op, drinken er bij en gaan met die banaan.



Dit is trouwens waar ik nu mee bezig ben. Het thema is 'groen' en de opdracht is om een groene ruimte te maken waar je graag wilt zijn.
Je moet niet alleen een werkstuk maken, maar ook een heel verslag. Je doorgaat een creatief proces en moet alles onderzoeken en schetsen wat er bij je in je opkomt. Het lijkt makkelijk, maar het is nog best lastig.

Ook moet je dus een heel verslag maken met de begrippen die je hebt geleerd, wat ook behoorlijk moeilijk kan zijn.

Ik ben nu al aan mijn eind werkstuk begonnen, maar ik heb daar al heel veel aan onderzocht!
Mijn plan is om een kamer te maken met aarde tinten, met een dakraam. Het licht komt dus van boven.
In het midden van de kamer komt er een boom met een tak waar een schommel aan hangt. Mijn gedachtes bij groen zijn voornamelijk fris, jong en speels, dus vandaar de associatie met jonge kinderen die spelen op de schommel.

Ik weet nog niet of de boom bloesem krijgt, dat ga ik later nog wel beslissen.
Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte van mijn werkstuk!



Ook dit was op vrijdag, valentijnsdag! En nee, ik heb geen vriendje, dus was helemaal alleen. Toch hadden twee vriendinnen een ontzettend lief en super leuk cadeautje voor me, met een net zo lief briefje, wat fijn om dat soort mensen om je heen te hebben.


En om nog maar even in de alleen sferen te blijven, ik keek een film! Nee, dat was een grapje, ik vond het heerlijk om in de avond lekker rustig een filmpje te kijken in mijn eentje.

Ik keek hier naar de Social network, de film met de geschiedenis achter het ontstaan van Facebook eigenlijk. De film was wel erg lang, maar liefst 2 uur. Toch vond ik hem ontzettend leuk!

En dit was mijn week! Hoe heb jij valentijnsdag doorgebracht?
Photobucket

You might also like