dinsdag 18 februari 2014

LOTD! Basic grey


Het is lang geleden dat ik een Look Of The Day deed, dus dacht ik daarom toen ik aan mijn bureau ging zitten, waarom niet vandaag?
Ik pakte mijn camera en de batterij die in de op lader zat en begon wat foto's te schieten. Ik hoop dat je het leuk vind!



Ik draag graag basic outfits. Grijs, jeans, zwart en wit zijn de meest voorkomende kleuren in mijn kleding kast denk ik. Maar niet alleen op die manier, ook draag ik vaak niets anders dan een trui/top/blouse, broek en een vestje/blazer/jack.
Niet altijd hoor, maar 9 van de 10 keer zie je mij in zo'n soort outfit lopen. Zo ook vandaag.
Ik heb opgeschoten met het bewerken en schieten van de foto's om het artikel ook daadwerkelijk vandaag online te krijgen.

Vandaag heb ik een zwarte broek aan van de H&M. Eigenlijk moet ik een nieuwe, deze zakt snel af en is niet een van de mooiste meer.
Maar gelukkig ga ik donderdag als het goed is naar de Primark dus komt dat helemaal goed.

Verder heb ik een grijze trui aan, van de H&M. Met daaronder een grijs hempje, omdat ik het anders wel erg koud krijg en het behoorlijk doorschijnt. Ook die is weer van de H&M.
Daarboven heb ik een jasje van spijkerstof, die ik nog niet zolang geleden van mijn zus heb gekregen. Tja zo gaan die dingen, zij draagt het niet meer, ze past het niet meer of iets dergelijks. En hóp het gaan naar mij!


Het kettinkje wat ik (bijna) altijd om heb heb ik van mijn overgroot oma gekregen. Het is een kettinkje met mijn sterrenbeeld, weegschaal. Mijn overgroot oma leeft niet meer, ik denk dat ze overleed toen ik zo'n 2, 3 jaar was.
Daaraan heb ik zelf ook een oogje gehangen die ik van mijn moeder kreeg. Een kettinkje met voor mij een bijzondere waarde.





Op mijn nagels heb ik een nagellakjes van Essence, namelijk 147 miss universe. Ik ben dol op dit soort kleurtjes.
Het is een soort blauw, met licht blauwe en groene glittertjes, maar heel subtiel.


Mijn make up heb ik lekker simpel gehouden. Foundation, poeder, blush, highlighter, wenkbrauw potlood, een creamy eyeshadow van Catrice als lijntje, mascara en that's it!

Het lijkt altijd super veel als je het allemaal zo ziet, maar uiteraard gebruik ik overal maar een beetje van. Zo kom je uiteindelijk toch nog uit op een natuurlijk resultaat.



Have a happy day!!!
Photobucket

You might also like