dinsdag 25 februari 2014

Outfit: Blogging pink!



Ik ben altijd al fan geweest van sporty outfits, en draag dan ook vaak genoeg een paar sneakers en een jeans met een simpel shirtje.
Laatst haalde ik mijn running schoenen weer eens uit de kast om bij een basic zwart-wit outfit te combineren. Het resultaat? Sporty!





Dit was mijn outfit die ik naar de huishoudbeurs 2014 in Amsterdam droeg. Lekker comfy en toch redelijk gekleed. Ik koos voor mijn sport schoenen omdat we de hele dag zouden gaan lopen, en dan is dit wel erg fijn!
Op de huishoudbeurs liepen mijn moeder en ik tegen de grote roze tas aan, en vonden hem beiden ontzettend leuk. Omdat hij maar 10 euro was kochten we deze eyecatcher en zouden we er allebei gebruik van kunnen maken.

Dat bracht mij op het idee om weer eens een outfit te schieten!

Een basic zwarte broek met een letter/woord shirt is altijd basic en leuk. Ik maakte de outfit af met dit jasje, waar ik de laatste tijd echt helemaal dol op ben! Hij is classy, maar kan ook op bijvoorbeeld deze manier heel sportief gedragen worden.

ITEMS:
Broek - Primark
Shirt "Blog off!" - America today
Jasje - SheInside.com
Schoenen - Asics
Tas - DanielRay
Jas - C&A


Mijn make-up hield ik simpel, net zoals sieraden. Ik draag de laatste tijd wat minder sieraden, maar ik vind dat ik dat wel weer moet gaan doen!
Hier droeg ik mijn kettinkje dat ik altijd om heb, die ik van mijn overgroot oma heb gekregen.


Het lijkt misschien raar om sportschoenen onder je normale dagelijkse outfit te dragen, maar hé, sportschoenen met deze kleur zijn toch awesome?




De tas is de echte eyecatcher, ik vind hem ontzettend leuk en ook nog behoorlijk handig. Omdat hij zo lekker groot is kan ik ideal mijn camera tas er in kwijt als ik op stap ben om foto's te maken!

Mijn haar heb ik lekker in een staart, ik had die dag geen zin om mijn haar te doen en dit staat ook weer lekker sportief.



Me is happy! Ik vind deze outfit best geslaagd, wat vinden jullie?

Ik ga mezelf er toe zetten om meer sieraden te dragen, dat is een ding wat zeker is. Sieraden genoeg, dus dat zou moeten lukken. Ik houd jullie op de hoogte!


Photobucket

You might also like