donderdag 27 februari 2014

Friday - 75% loaded

^•^


Luisterend naar Jason Derulo (♥_♥), scrollend door Weheartit.com en slurpend aan een kopje thee typ ik dit artikel. Een manier hoe ik 9 van de 10 keer een artikel maak.
Vrijdag is in de verte te zien aan de horizon, en dan zijn we de eerste week na de vakantie weer door. Het is zeker niet niks!


Ik had even zin om een artikel te beginnen zonder dat ik weet waar het eindigt. Spannend he? Nee eigenlijk niet. Schrijven is vaak zo lekker als je je goed voelt!
Koptelefoon op, muziek aan en lekker op de maat van de muziek mee tikken, heerlijk! Herkenbaar?

Maar goed, we zijn de week bijna weer door en dat is me weer wat! Ik weet dat sommige pas deze week vakantie hebben, voor de duidelijkheid, ik had dat vorige week.
En ja, dan moeten we meteen weer aan de bak. Want over anderhalve week moeten we weer zwoegen voor het laatste schoolexamen, wat toch wel raar is.
Zodra we daar klaar mee zijn is het serious business! We gaan dan leren voor het enige echte centraal examen. 

❤️ - image #1340159 by awesomeguy on Favim.com

Ho ho, Kim, please, we hebben vakantie, praat als je blieft niet over school! Oke, jullie hebben gelijk.

Maar dames en heren, ik probeerde met mijn verhaal uiteindelijk te komen bij de vroege zomervakantie die ik ga hebben. Wauw, wat heb ik daar zin in! 
Ik merk nu al dat we weer lekker de lente in gaan, overal zie je bloesem, bloemen uit de knop en vogeltjes fluiten. 
De lente kan niet snel genoeg gaan om weer bij de zomer uit te komen. Lekker in de tuin in bikini zonnen, cocktails, feestjes en het belangrijkste, een super goed humeur! Wie wordt daar nou niet vrolijk van?

Tumblr

De vrolijkheid stopt zeker niet in dit artikel, ik wordt gewoon blij van alles wat er om mij heen gebeurd en als ik kijk naar waar ik nu sta. En ja, ik ben best trots op wat ik nu al heb bereikt!
Oke, ik ben zeker niet de grootste Youtuber op mijn leeftijd, maar hé, ik ben blij en trots op mijn volgers, ja ook jij!
Ik geniet van elk moment dat ik kan bloggen, filmen en bewerken. Maar ook het samenwerken met bedrijven, waar ik momenteel weer heel erg druk mee ben, vind ik zo leuk!
Zelfs de tijden die minder gaan, de struggles die ik heb met mijn blog, maken het leuk. Vooral als ik de problemen zelf kan oplossen. 
Neem bijvoorbeeld de dagen dat ik overstapte naar een eigen domein. Dat was zo ontzettend stressvol dat ik het allemaal niet meer zag zitten. Op zulke momenten kun je het echt niet geloven dat je bloggen leuk vind, en wil je het liefst er meteen mee stoppen.

Maar op de momenten wanneer ik weer motivatie heb voor een artikel of video, de postbode weer een leuk pakje aflevert of als een volger mij aanspreekt vind ik zo geweldig! Ik hou van mijn blog, mijn volgers en alles en iedereen er om heen.

Dat wilde ik even melden.
Onthoud, vooral op momenten dat je je down voelt, dat er altijd iemand aan je zal denken en je overal sterker uit komt. Ik hou van jullie, stuk voor stuk, ook al ken ik jullie niet. ;)

HAVE A NICE DAY GIRL! YOU GO!


You might also like