zondag 23 februari 2014

Films van de afgelopen tijd


Het is weer lang geleden dat ik de films van de afgelopen tijd heb gepost. Dat komt omdat ik niet zo veel films kijk tegenwoordig.
Toch heb ik wel eens een film gekeken, dus vandaar een artikel met alle films die ik in de afgelopen tijd heb gezien!
Die tijd begon vanaf de kerstvakantie, dus het is een behoorlijke tijd!






The holiday was een leuke film die ik in de kerstvakantie keek. Ik vond het een ontzettend leuke film, met een goede verhaallijn en leuke (knappe) acteurs. Het leukste was wel dat het ook in de kerstfeer was, ik zou de film nu niet zo snel kijken.
Sowieso

Amanda (Cameron Diaz) is een Amerikaanse die de nodige problemen in haar relatie ondervindt. Om even weg te zijn van al dit gezeur, ruilt ze gedurende de vakantie haar huis tegen die van een onbekende Engelse. Hierdoor komt ze in het leven van Iris (Kate Winslet) en nemen ze tijdelijk elkaars leven over.





The social network, een film die ik afgelopen week keek, lekker in mijn vakantie. Ik wilde de film al een tijdje geleden kijken, maar het kwam er elke keer weer niet van.
Tot dat mijn broer opeens over de film begon te praten, vroeg ik hem de film en ben hem meteen gaan kijken.
Ik vond het een ontzettend interessante film, met goede acteurs. Het was toch wel raar dat dit verhaal waargebeurd is!
Herfst, 2003. Na een pijnlijke beĆ«indiging van de relatie met zijn vriendin Erica besluit Harvard student Mark Zuckerberg zijn frustraties te uiten door erover te bloggen op zijn computer. Na een aantal drankjes krijgt hij samen met zijn kamergenoot Eduardo Saverin het geweldige idee om foto’s op internet te zetten van de vrouwelijke medestudenten en ze door te sturen naar andere universiteiten, om ze vervolgens te laten beoordelen op uiterlijk. Ondanks dat Mark hierdoor in de problemen raakt met het Harvard bestuur, is het de start van een idee dat begint in zijn studentenkamer, maar al snel een wereldwijd sociaal netwerk wordt en een revolutie in communicatie. Maar 500 miljoen vrienden en een status als de jongste miljardair ter wereld krijg je niet zonder een paar tegenstoten.





The heat was een film die ik met een paar vrienden op een avond keek. Het was erg gezellig en we hadden wat films klaar gezet om na het eten te kijken. 
Ik had The heat nog niet gezien maar een paar zeiden dat die erg leuk was. Een humoristische film gaat er altijd wel in!
Deze film vond ik heel leuk, lekker vrolijk en gezellig om te kijken met wat vrienden.


Sarah Ashburn (Sandra Bullock) is een methodisch onderzoeker bij de FBI, en staat bekend om haar superioriteit en arrogantie. Shannon Mullins (Melissa McCarthy) is een politieagente in Boston, en staat op haar beurt bekend om haar grote bek, een kort lontje en het oppakken van de meest moeilijk te vangen criminelen. Geen van beiden had ooit een partner, of zelfs een goede vriend, maar als deze twee wilde, onverenigbare dames van de wet hun krachten moeten bundelen, om een drugsbaron te vangen, gebeurt er wat niemand ooit voor mogelijk zou houden: Ze worden vrienden!
Photobucket

You might also like