woensdag 15 januari 2014

Some shots of my life #1 januari 2014


Januari is al weer een tijdje bezig en daarom begin ik vandaag de dag weer met een nieuw "Ssoml" artikel! Er zitten wat foto's bij die ik in de vakantie heb gemaakt, en ook wat van toen ik weer naar school ging. Kijk mee naar de foto's die ik de laatste tijd heb gemaakt!



Wat zou hier nou in hebben gezeten? Dit was de doos waar het Jamin snoep in zat die ik in deze video unboxte. 
Later maakte ik de winnaar bekend en stuurde ik de doos met de helft van de inhoud, (de andere helft was van mij) naar de winnares.


Peach en Pearl, mijn twee gerbils maken er weer een bende van. Zie hier het optimaal gebruik van hun nieuwe speeltje, het tunneltje.


En ook het dametje Milou, mijn hondje, werd goed verzorgd. In de vakantie zijn we een lekker stuk wezen wandelen!


Dit is hoe het bewerken er bij mij altijd uit ziet, een toetsenbord, een muis, een laptop en een kop thee! De laatste tijd drink ik vaak groene thee.


En dit was een selfie op nieuwjaarsavond. Ik had mijn haar geföhnd met mijn roterende föhn borstel en deed mijn scheiding in het midden, ik vond het nog best leuk staan!


In de vakantie maakte ik ook een cheesecake. Check hier de video!
Ik vond hem erg lekker, maar hij viel wel aardig zwaar, omdat hij zo machtig was kon ik er elke keer maar een klein stukje van op!



Met school zijn we nu bezig met de derde school examen week, en zo dus ook met tekenen. De derde opdracht die we moeten doen voor ons examen is in het thema 'Groen'.
En ja, die term kun je vrij breed trekken, van groene kleuren, tot groene energie, van planten tot dieren.
We moesten weer een collage maken en ik ben meteen aan de slag gegaan. Toch vind ik het nog best moeilijk om heel diep en breed te denken!


Vorige week ging ik eindelijk weer naar de kapper, wauw wat was dat nodig! Het voelde weer heerlijk luchtig (herkenbaar gevoel) en het krulde meteen veel meer op. Me was happy!


Altijd leuk, ik kreeg deze foto opgestuurd van de winnares die haar pakje binnen had gekregen. Ik vind het altijd fijn om hierna bericht te krijgen, zo weet ik of alles goed aan is gekomen. Het maakte mij helemaal happy!


Nog een ding wat mijn dag goed maakte, dit gebeurde gisteren! Eindelijk ging mijn site weer in de lucht na anderhalve dag offline te zijn geweest. Waarom? Ik stapte over op een eigen domein!
Wat dit betekend ga ik binnenkort nog uitleggen in een apart artikel, maar het gaat er om dat je niet meer inspiredby-beauty.blogspot.com hoeft in te typen om op mijn blog te komen, maar inspiredbybeauty.nl!

En dit waren mijn foto's van de laatste tijd! Wat heb jij de laatste periode gedaan?
Photobucket

You might also like