dinsdag 14 januari 2014

Muziek van het moment #8



Hello everybody! Het is maandag en ik vond dat vond ik een mooie dag om de muziek van het moment te laten horen, lekker om de week mee te starten!
Muziek luister ik elke dag, het maakt niet uit van wie het is, als het maar op mijn gevoel aansluit en ik het een lekkere beat vind hebben. 
Elke keer hoor ik weer nieuwe nummers van nieuwe mensen, en dat vind ik leuk om te delen, luister je mee?




Een tijdje geleden ontdekte ik de nummers van Tori Kelly. Ik kende haar al wel, maar heb nooit echt naar haar nummers geluisterd.
Toen ik dit nummer, 'Dear no one', luisterde werd ik verliefd op haar stem, ze kan echt ontzettend goed zingen!

Ook de tekst van dit nummer vind ik echt heel gaaf, en het is helemaal waar! Als je goed luistert snap je het verhaal.


Ze heeft ook verschillende covers opgenomen, zoals deze hier boven. Ja, mij hoor je nog wel even de nummers van Tori mee zingen vanuit mijn kamer!


Maar uiteraard luister ik niet alleen maar naar Tori en dat soort muziek, ik luister ook regelmatig hele andere muziek!
Ja, ook hier houd ik van, om rustig mijn social media op te checken of heerlijk een blogpost te typen. Zou het de beat zijn waar je zo lekker hele lange teksten op kan maken? Wat het ook is, 'Sukkel voor de liefde' van de Opposites is ook een favoriet!



En een happy nummer om mee af te sluiten, 'Timber' van Pitbull en Ke$ha. Ook weer heerlijk om vrolijk op te zijn en een positief artikel op te maken!

En dit waren mijn nummers die ik momenteel heel veel opzet, wat zijn jouw favorieten van dit moment?







You might also like