maandag 20 januari 2014

Oh, hello monday!

Again:/

Goedemorgen iedereen! Daar is 'ie' weer, de veel gehate maandag. De dag die je geweldig vrije weekend bruut verstoord. Vergelijk het met een 'horror story', die dag die heel, heel, héél ver weg ligt van vrijdag of een lege koelkast, het is en blijft een *** dag.
Tja, hoe kunnen we het het beste verwoordden? Elk nadeel heeft zijn voordeel?


Hah

Oke, dit is vaak de tekst die mensen roepen over maandag, maar hé, is het nou echt zo erg? *ja* Nee, toch? Maak er een positieve dag van, it's time to be happy again!

Goed, welke dag het vandaag is hoeven jullie nu niet meer te vragen, de week is begonnen en dat betekend aan het werk!
Ik heb weer een ontzettende drive om video's te maken, alleen de tijd ontbreekt me, wat ik erg jammer vind.
Vanaf deze week worden mijn weken alleen nog maar drukker, en dat is niet echt een prettig idee als ik kijk naar mijn blog en Youtube kanaal. Maar, so be it, en laat ik nou maar gewoon van alle kleine stukjes tijd die ik over houd goed gebruik maken!

Deze weken ben ik weer volop bezig met het voorbereiden van mijn derde en laatste schoolexamen, waar ik heel erg mijn best op wil doen! Ondanks dat we er meer tijd voor hebben dan met de vorige school examens, ben ik hier de komende tijd behoorlijk druk mee.

:D

Ook ga ik vanaf woensdag weer dans les geven! Waarschijnlijk weten een paar van jullie al dat ik nu zo'n ruim 1 jaar les geef aan kinderen van 4 tot 6 en van 6 tot 8, in 2 groepen. Dat doe ik samen met mijn nicht die mij heeft gevraagd om haar te helpen met de lessen (zij deed dat al eerder alleen).
Deze cursus van 11 lessen wordt alleen iets anders, er komt namelijk een groep bij! Dat is natuurlijk heel goed nieuws, omdat er zoveel kinderen zich hebben aangemeld voor de oudere groep is er een groep bij gemaakt, meer kinderen, meer verdiensten, en dat is altijd goed! Ik vind het ontzettend leuk om te doen en ik geniet van elk moment dat ik de kinderen wat bij kan brengen qua dansen.
Altijd zij ik al dat ik juf wilde worden en omdat ik ook heel erg hield van dansen wilde ik later als "bijbaantje" dans lessen geven. En dat is nu werkelijkheid!

Dit klinkt misschien heel zweverig of cliché, maar ik geloof echt dat als je iets heel graag wilt je dat ook voor elkaar kunt krijgen. Zolang het realistisch is, of juist niet. You can do this!

Omdat er nog een groep bij komt moeten we dus meer dansjes gaan bedenken en ook dat slikt je tijd behoorlijk in.
Toch kies ik er voor om dit toch te doen. Waarom?

Punt 1: Ik vind het heel leuk en geniet er van.

Punt 2: Volgend jaar kan ik dit waarschijnlijk niet meer doen omdat ik dan naar een andere school ga met een ander rooster. Dan gaat het mij waarschijnlijk niet meer lukken om om half 4 op locatie te zijn.

En tja, dan heb je ook nog een zogeheten "social life" waar bij mij al weinig tijd voor is. En daarom hoop ik dat jullie begrijpen dat mijn blog, hoe groot mijn drive ook is, er behoorlijk bij in schiet.

Have a nice day, and remember, it's time to be happy!!!

Photobucket

You might also like