donderdag 2 januari 2014

New year, new style!


New year, new style


De teller staat weer op nul, we beginnen weer helemaal aan een nieuw jaar! En voor veel mensen betekent een nieuw jaar, een nieuwe style! Naar de kapper, afvallen, shoppen, noem het maar op. Ook ik ben wel zo iemand, ik hou er van om op 1 januari weer lekker positief naar een nieuw jaar te kijken en kan aftellen tot de zomer.
In dit artikel laat ik jullie wat styles zien die ik zelf in elkaar heb gezet, puur als inspiratie. Have fun!


New year, new style #1

New year, new style #1 van inspiredby-beauty met J Brand

Goud, zwart en olijf vind ik echt een prachtige kleuren combinatie, heel luxe en volwassen. De tas vind ik echt prachtig, en het horloge matcht helemaal!
De laarsjes vind ik trouwens ook echt geweldig, het maakt de outfit net iets lichter en minder donker. Ik denk, dat als je zwarte laarsjes er onder doet het nog heel erg donker en winters over komt. Ik zelf zou deze outfit met deze laarsjes en een witte top dragen om er een wat luchterige outfit van te maken.


New year, new style #2

New year, new style #2 van inspiredby-beauty met long sleeve shirts

Met deze outfit wilde ik laten zien dat als je een bloesje draagt dat niet meteen een hele nette outfit hoeft te zijn. Een leren broek onder een bloesje maakt het meteen al heel stoer en redelijk sporty, maar doe je er een stel gympjes onder dan is het meteen veel sportiever! Door kleuren terug te laten komen in je make-up, sieraden of schoenen creëer je wat meer rust. Vandaar de schoenen, samen met de blauwe blouse en de rode lipstick.


New year, new style #3

New year, new style #3 van inspiredby-beauty met brown boots

Dit is toch wel, samen met de eerste outfit, mijn favoriet! Ik denk dat in deze outfit de simpelheid het doet, en check even die laarsjes! Ik houd hier van. Simpel, boyfriend-ish, en toch classy. Je zou hier eventueel nog een statement necklace bij kunnen doen.


New year, new style #4

New year, new style #4 by inspiredby-beauty featuring a cuff bracelet

Omdat ik weet dat de skater skirts helemaal 'hot' zijn vond ik dat ik dat ook moest toevoegen in één van de outfits. Ik combineerde het met leuke lichte laarsjes, een legging, een spijkerstof cropped top en en oversized vest in een lichte kleur. Het is vrij basic, maar zo kun je zien dat dit ook prima kan! Uiteraard kun je nog wat sieraden toe voegen.


New year, new style #5




Ik hoop dat dit wat inspiratie was voor jullie outfit ideeën!
Hebben jullie ook zo'n zin in het nieuwe jaar?

Photobucket






You might also like