zaterdag 4 januari 2014

Lovely styles #8 Cut out boots, skater-skirts en leather!



.  maroon skater skirt and blonde hair💀 i need 





Het is alweer een veel te lange tijd geleden dat ik weer wat stylen, kleding items of zo iets dergelijks heb behandeld in een nieuwe lovely styles! Daarom is het daar nu weer tijd voor, en vergeet zeker niet jouw mening en ideeën hier beneden neer te zetten!
Cut out booties + lavender rose



Monelis: Tartan oversized coat? Yes, please!

Cut-out boots
Laten we beginnen met de cut-out boots! Ik kom ze steeds vaker tegen op internet, en ik begin er langzaam aan te wennen. Toen ik ze voor het eerst zag vond ik ze echt vre-se-lijk! Maar zoals dat wel vaker gaat met nieuwe trends, hoe vaker je ziet, in verschillende combinaties, hoe meer je er aan gaat wennen.
Ik vind persoonlijk wel, dat ze wel elegant moeten blijven. Die grove enkel boots met missende stukken vind ik niet geweldig eigenlijk, maar die hierboven vind ik dan nog best kunnen.
Volgens mij maakt de de hak en de zool ook heel erg uit of de schoen elegant over komt of niet. Laat maar weten, wat vind jij van deze trend?

ootd

Ombre Envy

De skaterskirts zijn al een hele tijd helemaal hot en zijn ook echt daadwerkelijk in de winkels te vinden. Veel meiden dragen ze in de zomer met een leuke cropped top.
Ik vind ze echt ontzettend leuk staan, tenmiste, als je ze leuk stijlt. Maar ach, iedereen heeft zijn eigen stijl right?
In de winter zijn ze nog best goed te combineren met een dikke panty of maillot, en een lekkere trui. Wat vind jij?


❤️Fashion❤️

Fashion.

Het leer zien we steeds meer terug op straat, leren tassen, broeken, jassen en details op truitjes en vestjes. Ik vind het leuk zolang het niet to-much wordt, er moet wel een balans blijven.
Het kan snel ordinair over komen, maar tegelijkertijd ook best classy. Wat denk jij?

Ik ben heel benieuwd naar jullie mening en ideeën, hoe zou jij deze trend dragen? Zou je hem uberhaubt dragen of zou je deze skippen? Let me know!
Photobucket                                   Foto's: Weheartit.com

You might also like