woensdag 1 januari 2014

Jamin American candy ♥ Flipz & Whoppers


Vandaag het vervolg, het tweede maar ook gelijk het laatste deel van de American candy van Jamin artikelen! Vorige keer behandelde ik de Nerds, Skittles en de candy bar PayDay. 
Deze keer ga ik jullie alles laten zien over de Flipz en Whoppers, twee producten die ik nog nooit heb geprobeerd, of heb gezien. Ik was heel benieuwd, check it out!



Laten we beginnen met de Flipz, dit is de verpakking. White fudge coverd pretzels, de woorden die mij ontzettend nieuwsgierig maakten!
Ik kende wel de pretzels, de zoute krakelingen als zoutje. Maar de combinatie met white fudge lag voor mij nogal ver weg, wat moet ik mij daar bij voorstellen?

De verpakking ziet er nieuw in, vrij basic, geen overdosis van letters, kleuren en vormen. Er staat duidelijk wat er in zit en het maakt je toch nieuwsgierig!


En dit zijn de Flipz! Zie jij het ook? Waar vind jij ze op lijken als je dit ziet?
Juist ja, ik vond dus dat ze ontzettend op onze bekende spookjeskoekjes van Smoeltjes leken! Het is in principe natuurlijk ook niet veel meer dan een koekje/pretzel met fudge erover heen, tenminste, dat zou je denken.

De vormpjes zijn hetzelfde als een gewone pretzel, maar dan met fudge erover heen. En ze smaken lekker! De eerste die ik in mijn mond stak was meteen al verslavend. Je proeft het zout op de pretzel, samen met de zoete fudge, wat een combinatie! Zoals ik in het vorige artikel al zij zijn dit soort zout/zoet combinaties niet veel te vinden in Nerderland, terwijl ze juist zo lekker zijn!
Ik ben echt dol op dit soort dingen, kijk mijn verslaving maar naar de popcorn met chocola van Milka en andere merken. Hoe stom is het trouwens, dat ze die niet meer bij de Action verkopen? Ik wil ze terug!



En dan gaan we door naar de Whoppers. Dit was ook een product dat ik nog niet kende, maar toen ik de verpakking zag werd ik meteen blij!
Milkshake strawberry, dat zal vast heel lekker en vooral zoet zijn, malted milk balls, wat moest ik me daar bij voorstellen?


Ook bij de Whoppers heb ik weer een soort vergelijking, dit keer een combinatie van 2 soorten snoep/koek. De balletjes zijn bijna hetzelfde als die van Maltesers. You know? Die chocolade balletjes met knapperige binnenkant? Nou die dus, maar dan met een aardbeien smaak! En die smaak kun je (naar mijn idee) vergelijken met de zachte crème die in de Liga milk break koekjes met aardbei smaak zitten!
Dat is dus een omschrijving van de kleine roze balletjes als ik ze moest vergelijken met herkenbare dingen.

Maar hoe smaken deze Whoppers nou eigenlijk? Ik vind ze persoonlijk erg lekker. Knapperig en erg zoet, en ze doen me denken aan de Maltesers, en laat ik die nu eens heel erg lekker vinden!

En dit was al het snoep wat ik mocht testen! Vergeet zeker niet nog mee te doen aan de winactie die ik in deze video aankondig, je kunt tot 5 januari mee doen.


Photobucket

You might also like