zondag 1 december 2013

Oh, hello December!


1 december today!❤️

De laatste maand van het jaar, hij moest toch echt komen. Het lijkt wel dat hoe ouder ik wordt, hoe sneller de tijd voorbij vliegt. En ook vooral in tijden dat ik het druk heb, zoals nu.
De laatste maand, klaar om het jaar af te sluiten vol met leuke dingen, met als klapper een heerlijk relaxte kerstvakantie.



Bij mij thuis hebben we al aardig de lichtjes en kerstversieringen te voorschijn gehaald, en zodra sinterklaas weer terug naar Spanje gaat hebben wij de kerstboom al weer op staan.
Ik heb er ontzettend veel zin in. Eindelijk weer even twee weken helemaal niets behalve leuke dingen doen. Gelukkig heb ik daarvoor mijn examen week, zodat ik daar niet meer aan hoef te denken.


Dit weekend kwam mijn moeder aan met een pak bakmix om pieten cakejes te maken. Tja, of het nou paas cakejes waren of cakejes met rendieren erop, who cares? Die kunnen altijd wel, right?

Uiteraard zijn het de meest simpele cakejes geworden, waar je alleen maar water bij toe hoeft te voegen, maar hé, die zijn nog best lastig soms!



En dit waren ze. Gek genoeg zaten er twee sinterklaas hoofdjes bij, terwijl er naar mijn weten alleen maar één sinterklaas hoort te zijn. Anyhow, ze zijn in ieder geval heeeerrlijk!

Christmas Time

December, de misschien wel duurste maar ook gezelligste maand van het jaar. Met tegelijkertijd ontzettend veel stress over cadeautjes, kerstoutfits en een werkelijke huis decoratie crisis. Ga je de kerstboom dit jaar met witte versieringen volhangen of toch met rood? 
De prachtige plaatjes op pinterest, tumblr en Weheartit, ik kan er geen genoeg van krijgen. Jammer genoeg is het vaak in ons landje veel minder prachtig en romantisch, daar heeft de vieze blubber door de auto's de witte sneeuw binnen een half uur al zijn kans gegrepen. 

Kortom, ik heb er zin in, even bikkelen voor mijn examens en dan volop in de relax mode. Wat ga jij doen? Ga je op vakantie, heb je leuke plannen voor je vrije dagen? Let me know!

Photobucket

You might also like