maandag 2 december 2013

Films van de afgelopen tijd!


Het is al weer een tijdje geleden dat ik een artikel poste met dat ik de films liet zien die ik de afgelopen tijd had gezien. Tja, zo gek is dat ook niet, aangezien mijn tweede examen week al ontzettend snel dichterbij komt.
Toch heb ik af en toe mijzelf lekker op mijn bed gezet en een film aan gezet, wat ik uiteindelijk toch wel erg leuk vond. Check hier de films die ik laatst keek!







21jumpstreet had ik nog nooit gezien, tot een tijdje terug, toen m'n broer aankwam met een aantal films die ik mogelijk nog niet had gezien. Meteen die avond heb ik er één gekeken, en dat was deze.
Ik vond het een leuke film, zeker leuk om lekker op een rustig avondje te kijken!

Schmidt (Jonah Hill) en Jenko (Channing Tatum) besluiten dat het tijd is om hun puberjaren achter zich te laten. Ze besluiten dan ook om zich bij de politie in het geheime "Jump Street"-team in te lijven. Hun eerste opdracht bestaat er in om undercover de middelbare school te infiltreren. Gelukkig zien ze er nog jong en hip uit, maar al heel snel riskeren Schmidt en Jenko hun leven met een onderzoek naar een gewelddadige en gevaarlijke drugshandel. Bovendien merken ze dat op school niets meer hetzelfde is als "in hun tijd". Sterker nog; nooit of te nimmer hadden ze gedacht dat de onzekerheden van een puber en al de problemen die daarbij horen een serieuze confrontatie zou betekenen...



21 & over, een ontzettend leuke film, waar ik veel om gelachen heb. Ik wist dat deze behoorlijk veel weg zou hebben van de Hangover, wat ook niet erg gek is aangezien de makers van The hangover deze film hebben gemaakt. Maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo erg, ik houd wel van dit soort films!
De goede student Jeff Chang wordt door zijn twee beste vrienden mee uit genomen voor zijn 21e verjaardag, een dag voor een belangrijk medisch schoolinterview. Wat een avond moest worden met een paar biertjes verandert al snel in een avond van vernedering en volslagen losbandigheid.

 



Dit zijn de type films die ik leuk vind,  lekker wat actie, spanning en een beetje futuristisch. Tja, je moet er van houden en ik weet dat de meningen over deze film erg verdeeld liggen, maar ik vond deze film GEWELDIG. En ja, dat moest met blokletters.
De film 'In time' vond ik echt een hele gave en spannende film, de verhaallijn was ontzettend leuk bedacht, zeker een aanrader!
Welkom in een wereld waar tijd het ultieme betaalmiddel is geworden. Het verouderingsproces stopt op de leeftijd van 25 jaar, maar er zit een addertje onder het gras: je bent genetisch gemanipuleerd om nog één jaar te leven, tenzij je je nakende dood kan afkopen. De rijken “verdienen” tientallen jaren per keer (en blijven 25 jaar), waardoor ze nagenoeg onsterfelijk worden, terwijl de rest genoeg uren bij elkaar smeekt, leent of steelt om de dag door te komen. Wanneer een jonge man (Timberlake) in het bezit komt van een fortuin aan tijd, wordt hij valselijk beschuldigd van moord. Hij wordt gedwongen op de vlucht te slaan met een mooie gijzelaar (Seyfried). De liefde van het duo, dat van minuut tot minuut leeft, wordt een sterk wapen in hun oorlog tegen het systeem.


Ik ben wel benieuwd, kijken jullie af en toe films? Welke keek jij onlangs?
Photobucket

You might also like