dinsdag 3 december 2013

Lookbook herfst inspiratie + trends


De herfst is weer vol op aan de gang en ik vond het wel weer eens leuk om wat outfit inspiratie te posten. Ik ben van plan om binnenkort weer een video te maken met wat must have kleding items die eigenlijk niet kunnen ontbreken in een kledingkast.
Hier wat inspiratie en grote trends van Lookbook.com, die ik vooral erg leuk vond!


Palladium Maroon Shoes, Urban Outfitters Graphic Pullover, Chellmy Jewellery Triangle Necklace, Electric Color Block Backpack, Res Denim Pleather Jeans, American Apparel Maroon Beanie

Dit vind ik echt geweldig, van die ontzettend leuke aparte truien bij jongens, lekker simpel, maar heel erg leuk!

Jennyfer Plaid Shirt, Motel Rocks Leather Jacket, Choies Team T Shirt

Een shirtje, blousje en een leren jasje zorgen samen voor een lekker sportieve look, heel leuk gestyled zo!

Peyton Place Vintage Harris Tweed Jacket, Asos Owl Print Shirt, Elle Leather Look Skinny Jeans, Office Leather Brogue Boots

Dit soort jasjes/colbertjes vind ik echt heel erg leuk. De verschillende texturen in de outfit maken het weer net wat aparter en minder saai, ondanks dat er weinig met kleur is gespeeld.

Lindex Hat, Mango Suede Leather Jacket, Zara Bag, H&M Stripes T Shirt, H&M Grey Jeans, Asos Burgundy Boots

Aubergine/bodeaux rood tinten zijn helemaal hot, ik vind het vaak mooi om het te stylen met grijs of zwart tinten, en met zilver of gouden sieraden. hier zie je een rood armbandje en een rosé gouden bangle, gaaf!



Oversized kleren, do I need to say more? Dit is misschien een beetje over de top, helemaal om dagelijks hier in Nederland te dragen. Want tja, dit zou ik sneller in Londen zien als hier ergens in Nederland, vind je niet?
De combinatie met de witte pumps en het witte bloesje vind ik leuk, juist met het contrast van de crème kleurige trui.

Front Row Shop Punched White Top, Bellast Colourful Bracelet

Skaterskirts, jurkjes of wat dan ook, ze zijn heel goed te combineren met een leuke trui! Vaak staat het nog leuker om een beetje een cropped trui er op te doen, zoals heir is gedaan. Panty of legging eronder, boots erbij en you are good to go!

H&M Coat, Zara Bag, Zara Scarf

Laagjes is het toverwoord van de herfst en winter bij mij en mijn kledingkast, ik wordt hier gewoon blij van!



Dit jasje!! May I have it? Please? Right now?
Dit is echt mijn stijl, classy zwarte schoenen, tas, en jeans, met een lichte top en een spijkerjasje met speels detail. Ik denk dat de knot het afmaakt, heel leuk en simpel!

Pray For Paris Censored T Shirt, Vesst Men's Retro Canvas & Faux Leather Shoes With Rubber Outsole

Weer even tijd voor een jongen, ik hou wel van dit soort stijlen. Het is een tikkeltje aan de foute kant, maar daardoor vind ik het eigenlijk wel wat hebben. In combinatie met de kleur broek die terug komt in het shirt en de wat nettere schoenen vind ik dit echt heel erg gaaf.

Zara Coat, Zara Jeans

Lekker simpel en ultra comfy, een jeans, booties en een sweater. Leuke ketting en wat andere sieraden en you're good to go. Vooral de jas en de schoenen zijn de items die wat meer kleur en leven in de outfit brengen.

Westward Leaning, Zara Vintage Blazer, Jules Denim Shirt, Fashops Ripped Jeans, Aeonattire Aztec Taper, Zara Oxford, Jump From Papper 3 D Bag

De swagy 2d bag!! Dit is ook weer een erg leuke versie van de tas, die ook nog eens ontzettend goed gestyled is.
Dit is absoluut de topper onder de heren, don't you think?
Oke, misschien is het wat buitengewoon en niet iets wat veel van jullie leuk vinden, maar ik vind het een leuke stijl. Vooral het detail aan de onderkant van zijn versleten jeans maakt het af. Hoe kom je op het idee om dat nog eens te matchen met zo'n tas en dat kleurtje op dat jasje?
Tja, ik vind het simpelweg awesome.

En dit was het weer, I hope you liked it!
Laat maar weten, wat vind jij van deze outfits!?
Photobucket

You might also like