zondag 3 november 2013

Truien, vesten, hoodies en sweater liefde bij Esprit

 

Truien, vesten, hoodies en sweaters, ik draag ze maar al te graag. In de herfst en de winter bestaat mijn outfit dan ook vaak genoeg uit een trui en een jeans, of een shirt met een comfortabel vest en een goed passende broek.
En nee, dat hoeft helemaal niet saai of eentonig te zijn, maar dit kan juist heel fashionable en leuk staan!
Vaak genoeg kijk ik lekker rond in de collecties van verschillende winkels op zoek naar leuke en lekker warme kleding. Nope, dat doe ik niet in de winkelstraat in de stad maar lekker online! Heerlijk even rond snuffelen of er nog iets leuks tussen zit.
Laatst deed ik dat bij de webshop van Esprit en ik vond daar wat leuke dingen, check it out!




Laten we beginnen met deze outfit, namelijk deze crème kleurige trui en de zwarte broek van de Esprit dames collectie. Kijk even hoe leuk en origineel het printje op de trui is, ik vind dit echt heel leuk! Ik geef een voorkeur aan effen kleuren truien, omdat die makkelijker te combineren zijn. Maar dit maakt de trui echt wat meer bijzonder en het geeft een leuk effect!
De broek is vrij basic, maar is wel een must-have voor onder een leuke top of trui. Deze broek kun je ook in het grijs krijgen, maar in combinatie met deze crème kleur trui vond ik zwart wel een goede optie, wat vind jij?


Ik hou van vesten, helemaal van die oversized vesten in een leuke lichte of warme kleur. Laatst liet ik in mijn shoplog zien dat ik zo'n soort vest heb gekocht, en daar ben ik nu al helemaal dol op!
Dit is ook zo'n vest, lekker grof gebreid, shirt of blouse eronder, jeans aan en you're good to go!
Eigenlijk is dit ook de manier hoe ik zoiets zou dragen, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd, hebben jullie nog andere tips om oversized vesten in dit soort kleuren te dragen?



Het combineren van verschillende structuren in kleding is ook zeker een trend die je veel gaat zien. Denk bijvoorbeeld aan bont en wol, leer en katoen, satijn of wol, noem maar op. Ook Esprit doet mee aan die trend, en heeft zo bijvoorbeeld dit vestje met satijn op de mouwen en voorkant als details en de rest is gebreid. Casual!

Het zelfde idee, maar dan met leren zakjes op de voorkant. Verder vind ik het vest ook leuk met de kleuren door elkaar gebreid, en de vorm ziet er mooi passend uit!

Wat vind jij van de trend met meerdere texturen op kleding items? 
Photobucket

You might also like