dinsdag 5 november 2013

Some shots of my life November 2013 #1



Haai ladies!
Vandaag weer een 'Some shots of my life' artikel, dit keer anders genoemd. Normaal deed ik altijd # en dan het nummer van de hoeveelste keer het was. Maar nee, ik wil het anders aan gaan pakken.
Vanaf vandaag komt er gewoon de maand en het jaartal er bij te staan, veel overzichtelijker niet? Natuurlijk kan het zijn dat ik vaker dan 1 keer per maand zo'n soort artikel plaats, dus zet ik er voor de duidelijkheid nog een nummer bij.

Anyways, laten we gaan kijken wat ik de laatste tijd heb gedaan, ben je benieuwd?



Zoals jullie waarschijnlijk weten zit ik nu in mijn examen jaar, dat betekent simpel weg, BLOKKEN!
Ik leef nu echt van school examen naar school examen, en in die tussen tijd probeer ik hier en daar nog wat vrije tijd te hebben.
Hier leerde ik voor frans voor mijn eerste examen week. Het kon beter, maar in principe zijn de eindresultaten prima voor een eerste week.


Het kon niet erger, net het weekend voor mijn examen week was ik jarig. Ik werd 16!!
Helaas moest ik het doen met alleen een weekend vol met boeken, schriften en leerwerk, en het weekend daarna kon ik pas echt vieren dat ik jarig was!

Ik heb trouwens ontzettend veel felicitaties gehad van iedereen, alsnog hartstikke bedankt! Het waren er zoveel dat ik jullie nooit allemaal apart kon bedanken, dus bij deze.


Aangezien mijn schoon zus Kelly (yes, van dit filmpje!) in een kapsalon werkt liet ik mijn haar invlechten op mijn verjaardag zelf. Super gaaf vond ik het, het leek net alsof ik zo'n side cut had!


Nog even een collage van die dag. Lekker wezen shoppen en daar een trui en nieuwe schoenen gekocht, haar in laten vlechten en gezellig even bij gepraat!


De dag daarna vierde ik het voor familie, en toen kreeg ik het lang gewilde boek van Tom Sebastian! Ik ben er ontzettend blij mee, en heb hem nog lang niet uit.
Elke dag lees ik een klein stukje en leer ik weer nieuwe dingetjes over van alles en nog wat wat met beauty te maken heeft, zeker een aanrader!


De vrijdag voor de herfst vakantie was het eindelijk zo ver, het einde van mijn school examen week! En dat moest gevierd worden (samen met mijn verjaardag) met een paar vrienden en pannenkoeken!
Check even deze geweldig gedecoreerde pannenkoek!


Voor het filmpje van een tijdje geleden ging ik naar de Action om leuke herfst decoratie te kopen, daar vond ik deze spulletjes bij elkaar! Het staat ontzettend leuk en ik ben er nog steeds dol op.


Mijn heerlijke slaapkopje lag weer eens te slapen op mijn bureau. Dit doe ik heel vaak, als ze op de grond ligt vind ze het zelf ook niet gezellig en ik vind het geweldig om haar echt 'naast' me te hebben.
Eerst kijkt ze heerlijk het raam uit en dan stopt ze haar snuitje in haar mandje, weltrusten!

Dit is trouwens echt zo'n iglo/tentje waar ze heerlijk in de winter in slaapt, echt haar favoriet!


Een tijdje geleden kocht ik weer eens een blikje Dr. Pepper bij de Big bazar, en oh wat is dit toch lekker!


Toen er een mailtje van Enchantra binnenkwam waar in stond dat de hele week de verzending gratis was moest ik even de webshop bekijken. Daar kocht ik deze twee nagellakjes en een hele mooie blush van Sleek.


Selfie time!
De laatste tijd ben ik wat meer aan het oefenen met flits in mijn foto's, en dit was zo'n foto die er uitkwam.


In het laatste weekend ging ik onder andere naar Zaandam, samen met Lenette. We gingen naar de Primark en hebben daarna heerlijk gelunched, jummiee! 
Check trouwens hier de shoplog!


Selfie time!
Op de dag dat ik deze foto maakte ging ik weer naar Amsterdam voor Dividay! Dit was de allereerste Nederlandse Dividay en ik vond het ontzettend leuk om mee te maken.
Dividay is georganiseerd door Divimove, het Youtube netwerk wat mij helpt met mijn video's en alles wat met Youtube te maken heeft.


Een kleine collage van de dag, ik heb er ontzettend veel nieuwe mensen leren kennen en geleerd!


Eigenlijk ben ik echt te erg om met deze foto af te sluiten, maar het kan niet anders. Dit is namelijk het beeld wat ik al dagenlang zie, tja, dat hoort ook bij de herfst. Helaas!

En dit was de Ssoml al weer voor deze keer, heb een leuke en fijn dag allemaal!

Follow my blog with Bloglovin

Photobucket

You might also like