vrijdag 1 november 2013

Swatch: China glaze Purr-fect plum & Golden rose Jolly jewels 120


Een paar dagen geleden kreeg ik een mail binnen van Enchantra.com, waarin stond dat er die week de hele week gratis verzending is. Die kans liet ik natuurlijk niet aan mij voorbij gaan en ik nam eens een kijkje op de webshop. 
Al eerder konden jullie lezen over de blush van Sleek die ik toen had besteld. Maar natuurlijk was dat niet het enige wat ik besteld had, dus hier deel 2 van mijn bestelling!
Ik kocht namelijk ook de twee bovenstaande nagellakjes, waar ik al heel veel over had gehoord!


Al een hele tijd was ik benieuwd naar de nagellakken van China glaze, omdat daar ontzettend veel goeds over werd verteld. Toen ik er over uit was om een lakje van China glaze te kopen zat ik te twijfelen over de kleur.
Omdat ik al aardig wat kleuren nagellak heb wilde ik voor een van mijn favoriete kleuren gaan, die ik nog niet in mijn collectie bezit. Dat was een beetje een bordeaux/plum kleurtje, die ik zeker vaak zou gaan dragen. 

Op de website van Enchantra waren meerdere bordeaux kleuren te krijgen, maar ik wilde er één die geen glitters of bepaalde finishes had, maar gewoon een creamy lak. En die vond ik!


Dit is de kleur Purr-fect plum, look at it!!
Toen ik het flesje uit het doosje haalde keek ik echt verbaasd naar de grootte van het flesje, er zit maar liefst 14 ml in! (Even voor de duidelijkheid, dat is aardig wat voor een nagellak, aangezien er normaal iets van de helft in zit)




En dit zijn de swatches!
Dit zijn twee laagjes, en eigenlijk om hem helemaal mooi en strak te maken heb je er misschien wel drie nodig. Maar ik vond hem dekkend genoeg, ook al zie je het op de foto iets minder goed.

Ik ben echt dol op deze kleur, het is een typische winter/herfst kleur die ik ontzettend vaak kan combineren met mijn outfits.

Dat was natuurlijk niet het enige wat ik kocht, ik wilde namelijk ook voor een glitterlak gaan. Bij Serena zag ik de prachtige glitterlakjes van Golden rose in haar shoplog, en werd razend benieuwd!
Na een paar swatch foto's gezien te hebben was ik om, hup, in dat winkelmandje die handel!


Dit is de nagellak waar ik voor koos, uit de Jolly jewels collectie in de kleur 120. Ook van Golden rose had ik hiervoor nog niets geprobeerd, dus was ik ook heel erg nieuwsgierig naar dit kleurtje!




Dit is met één laagje op mijn ringvinger, net om het effect subtiel te houden voor een dagelijkse look. Veel glitters op alle nagels vind ik voor 'normaal' eigenlijk te veel. Ik zou dit persoonlijk eerder gebruiken voor feestjes of dergelijken. En dan ook meteen met wat meerdere laagjes.

In de lak zitten verschillende soorten maten en kleuren glitters, van blauw tot rood en paars en zilver, het zit er allemaal in.

Ik houd van dit soort glitter topcoats, en ik kan stiekem niet wachten tot ik er meer in mijn collectie heb!

De China glaze nagellak in Purr-fect plum is €5,45
De Golden rose Jolly jewels 120 nagellak is €3,95

De conclusie is simpel, dit zijn twee hele leuke, goedkope lakjes, die ook nog eens ontzettend leuke kleurtjes  zijn voor de winter/herfst!

Wat vind jij leuke nagellak merken en/of kleuren voor de herfst/winter?

Photobucket

You might also like