maandag 28 oktober 2013

Review: Sleek makeup blush


Als ware beauty lover moest ik hem gewoon hebben. Onder de hand is behoort hij niet helemaal meer tussen de nieuwe hypes, maar het blijft een klassieker.
Ik heb het natuurlijk over de prachtige en veelbesproken blush van Sleek, namelijk Rose gold. De dupe van Nars orgasm.
Veel beautybloggers hebben de blush al vergeleken en hij lijkt er echt op! Het enige is dat Sleek een net wat opvallendere gouden glans heeft toegevoegd, maar in principe moet dat niet erg uit maken.
Tja, ik zou het natuurlijk ook leuk vinden om hem te vergelijken maar ik vind € 29,- echt te veel voor een blush, wat vind jij?



In dit doosje zit 8g, wat bijna het dubbele is van de Nars orgasm blush.
Anyways, in het doosje zit een spiegeltje en het ziet er strak mat zwart uit, dat geeft al een soort gevoel van luxe
Het enige nare aan het doosje vind ik dat hij lastig open gaat, helemaal als je je nagels niet wilt beschadigen. Dit is niet toevallig dit doosje, ik heb het al vaker ervaren met een blush van Sleek die mijn moeder heeft. Zeker een verbeter puntje vind ik!


Zo zit de blush er in, lekker een groot oppervlak waar je makkelijk met je kwast in kunt komen.
Hier zie je al hier en daar gouden spikkeltjes, maar in het echt in de zon zie je dat nog veel meer. Tja, dit soort dingen blijven altijd moeilijk vast te leggen op camera!


Het is een zachte peachy kleur die net wat meer naar roze neigt. En zoals je ziet is het een hele warme kleur!
Dit is echt een kleur die ik snel zou pakken, geef mij maar liever een peachy warme kleur dan een koude roze blush!


Hier zie je de swatches, al zijn ze moeilijk te zien. Sowieso heb ik moeite met het vastleggen van blush, maar door de glans lijkt het net of je niets ziet.
Misschien is dat ook wel goed, je wilt natuurlijk niet als een of andere clown over straat gaan. ;)


Hier heb ik geen blush op, alleen een beetje bronzer.


En hier heb ik de blush op. Zoals ik al zij is het moeilijk om het vast te leggen, dus excuse moi.
Ik ben ontzettend blij met deze blush, zeker een opvallend item in mijn stash!

Wel moet je een beetje opletten hoe en hoeveel je er van aanbrengt, door de gouden glans kan hij gaan overheersen, ik denk helemaal als je bleek bent.
Geen blush om last minute zonder spiegel en/of licht op te doen dus!

Ik denk dat deze blush ook zeker mooi kan zijn met mensen met een getinte huid, juist door de glans!

Voordelen:

  • Mooie strakke verpakking
  • Goed gepigmenteerd
  • Niet erg duur, namelijk €5,50
  • Dupe van Nars orgasm blush


Nadelen:

  • Je moet een beetje oppassen dat je niet te veel aanbrengt
  • Gaat lastig open

Ben je fan van warme kleuren blushes met een mooie glans? Dan is dit zeker wat voor jou!
Sleek is niet in Nederland te koop, maar wel op webshops zoals Enchantra, waar ik die van mij kocht!

De blush kost €5,50
Photobucket

You might also like