dinsdag 5 november 2013

Bloglovin

Haai ladies!
Vandaag even een andere post en een wat kortere, namelijk over Bloglovin!
Ik heb al een hele tijd een aantal kleine problemen met Bloglovin, maar het is als het goed is nu verholpen. Ik heb mijn blog opnieuw geclaimd en meteen gemaild naar het Bloglovin team zodat zij er van op de hoogte zijn. Je kunt mij via Bloglovin volgen via deze link:

  Follow my blog with Bloglovin

Voor de mensen die mij dus volgen op Bloglovin check even of je me ook daadwerkelijk op deze link volgt zeg maar, sommige mensen zijn overgeplaatst ;)

Voor de gene die niet weten wat Bloglovin is, eigenlijk is het een site waar je allerlei blogs op kunt volgen. Simpel, je klikt op follow en je kunt elke dag naar al de nieuwe blogposts van de blogs die jij volgt kijken! Super handig dus, zo hoef je niet elke keer weer opnieuw naar alle sites toe te gaan, dat doet Bloglovin helemaal voor jou!

Ik hoop jullie nu voldoende te hebben geinformeerd, zo niet dan hoor ik dat graag in de reacties! Have a nice (rainy) day everyone!

You might also like