zaterdag 12 oktober 2013

It's my birthday!


Keep Calm

Happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday dear meehee, happy birthday to me!

Eindelijk is het dan zo ver, ik ben 16 jaar!
Tja, echt bijzonder is het eigenlijk niet, maar op de een of andere manier staat het toch weer net even beter dan 15.


Eigenlijk komt het helemaal niet zo goed uit, volgende week moet ik namelijk gaan blokken voor mijn eerste school examen, waar ik de afgelopen week heel hard voor heb geleerd.
Het is even doorzetten, maar dan krijg je ook wat. Ik vind het altijd fijn om te starten met goede cijfers en dat zo goed mogelijk te blijven vast houden.

IKR

Morgen vier ik het overdag voor mijn familie, aangezien mijn tante ook vandaag jarig is. Elk jaar is het weer even een planning om te kijken wie wanneer haar verjaardag gaat vieren, en dit jaar is het zo gepland. Meestal doen we het overdag omdat er nog wat jonge kinderen zijn en omdat iedereen de volgende dag weer aan het werk of naar school moet.

Vorig jaar was ik op een vrijdag jarig en dat was de dag dat we van Londen terug naar Nederland gingen met de bus en de boot. Ik vond het echt super leuk dat ik jarig was in drie verschillende landen. Engeland, BelgiĆ« en Nederland! 
En daar moest nog bij komen dat je om 12 uur 's nachts wordt gefeliciteerd door zo'n 60 mensen, echt heel gaaf om mee te maken. Die ervaring vergeet ik nooit meer!

FINALLY 18!!

Niet vandaag maar volgende week ga ik mij pas jarig voelen denk ik, en misschien al morgen. Vandaag zit ik dus eigenlijk alleen maar met mijn neus in de boeken, want ik wil goed scoren!

Have a nice day everyone!


Photobucket

You might also like