vrijdag 11 oktober 2013

Muziek van het moment #7


Hey ladies!
Vandaag ga ik weer eens wat nummers laten horen die ik de laatste tijd ontzettend veel luister.
Ik heb het al een tijdje niet meer gedaan door alle drukte en hectiek van dit jaar, dus vond het wel weer eens tijd! Morgen is het al weer weekend, en ik heb dan 2 leuke artikelen voor jullie klaar staan. Ook kunnen jullie snel weer leuke video's verwachten, want de vakantie komt er aan! 
Volgende week is het nog even bikkelen, ik ga dan namelijk mijn eerste school examen in. Geen stress, ik weet bijna zeker dat dit me gewoon gaat lukken, dus relax!
Luister lekker naar de liedjes die ik veel luister, dan komt het helemaal goed vandaag! ;)



Laten we beginnen met een nummer die redelijk bekend is. Dit is namelijk Jason Derulo met Talk dirty. 
Normaal ben ik eigenlijk helemaal niet zo van dit soort nummers, maar nu op de een of andere manier wel. Ik vind vooral de beat echt super gaaf, helemaal dat stukje er tussen zeg maar. 
Sowieso ben ik redelijk fan van Jason zijn nummers, en oke, ik moet toegeven dat ze allemaal redelijk het zelfde zijn. Maar ik hou gewoon van nummers met een goede beat.


Dan een wat rustiger nummer, die gecoverd is door drie jongens. Dit is Some nights van Fun, maar nu gezongen door de boy band Before you exit. Ik vind deze versie echt heel leuk, met name met het originele stukje met de trommels er bij. 
Hun stemmen vormen samen gewoon een mooi geheel en daar houd ik van, love dit nummer tijdens het maken van een artikel!

Oke, mag ik even? Ik mag toch wel even zeggen dat ik lichtelijk een obsessie heb voor de nummers van deze boy band. Volgens mij heb ik jullie al eerder voorgesteld aan deze boys, want een tijdje geleden luisterde ik ook al een paar van hun nummers. Daarna was het weer even klaar en nu komt het toch weer terug.
Zoals ik al zij hou ik wel van nummers met een goeie beat en een rustige flow.

Bovenstaand nummer is bijvoorbeeld Valentines girl van, vrij duidelijk, Mindless behaviour. Dit was één van de eerste nummers van hen die ik luisterde, en ik was snel om. 
Ik ben wel benieuwd, na het luisteren van de nummers van hen die bij dit artikel zitten, wat vinden jullie van deze groep?


Dit is het nummer My girl, persoonlijk een iets minder nummer, maar ik vind dit bijvoorbeeld wel lekker om mijn huiswerk bij te maken, of zoals ik al bij het eerste nummer typte, een artikel te maken. 
Sommige nummers hebben gewoon een bepaald ritme waar je echt goed op kan typen, haha!


Een wat rustiger nummer is Used to be, waar ik eigenlijk weinig over te zeggen heb, just listen!


Hello, dat is de naam van dit numer. Deze video duurt maar liefst bijna 8 minuten omdat er een heel toneel stuk bij zit, vandaar ;)
Dit was het eerste nummer wat ik van ze hoorde, en ik moest zeggen, dat ik er eerst even aan moest wennen, maar toen uiteindelijk toch elke keer op repeat drukte.



En dan het laatste nummer, Band- Aid, wat ook een heerlijk nummer is, naar mijn mening.
Nu ben ik echt benieuwd, laat je eerlijke mening achter met wat jij vind van hun nummers! 

Hoe ik op ze kwam weet ik niet meer, ik was gewoon mijn dagelijkse rondje Youtube aan het doen en toen kwam ik ze opeens tegen.


Dan hebben we alle jongens gehad, en nu gaan we door naar de vrouwen!
Als eerst het nummer Body party van Ciara, een nummer die in april dit jaar uit kwam. Ik heb er volgens mij niet echt veel van gehoord, maar het wel eens zien langs komen. 
Laatst stuitte ik weer op dit nummer en ik vind het zo relaxed! Let me know, ik ben wel benieuwd wat jullie hier van vinden en of jullie het al kenden! 


Dan luisterde ik de laatste tijd ook weer veel naar Dirty laundry van Kelly Rowland, die in mei dit jaar uitkwam.
Ik kende het nummer, maar heb er nooit echt aandacht aan besteedt. Toch hoorde ik het laatst weer ergens langskomen en ik nam de moeite om het op te zoeken en er naar te luisteren. Verbazingwekkend vond ik het meteen echt een heerlijk nummer.
Merk je het verschil tussen de nummers die ik luister? De ene keer ben ik in de mood voor dit soort nummers, de andere keer weer in nummers zoals die van Jason Derulo.


En dan last but not least, Adele met Daydreamer. Dit nummer had mijn vader laatst op en het hiep mij eraan herinneren dat ze zo'n geweldige nummers en stem heeft!
Ik hou van Adele en haar nummers!

En dat was het weer! Ik ben echt benieuwd wat jullie er van vinden, so let me know!\
Have a nice day everyone!

Photobucket

You might also like