maandag 14 oktober 2013

Autumn tag!

path

Laatst kwam ik op de blog van Tara en Larissa, namelijk www.kittehscupcakes.nl. Ik zag dat ze daar een tag deden en die leek mij eigenlijk ook wel heel leuk om te doen!
Shout-out naar hen, ik vind hun blog sowieso echt ontzettend gaaf om elke keer te bekijken.
Vandaag dus een tag, namelijk de autumn tag!


Wat vind je het leukste aan de herfst?
Ik denk vooral de knusheid, haal de truien maar uit de kast, doe de kaarsjes aan en pak een dekentje erbij. Ja, ik hou er van om lekker met een kopje thee in een berg met kussens te zitten en artikelen te schrijven.
Vooral met fashion vind ik het leuk omdat je lekker met laagjes kan werken, in de zomer en lente is dat snel te warm.


Autumn<3

Favoriet drankje?
Thee en chocolademelk. Niet zomaar chocolademelk, maar die van Alpro, met soya melk. Dat is meer ontstaan omdat ik eigenlijk geen melk mag, omdat mijn buik daar heel heftig op reageert. Hetzelfde geld met aardappel en bruin brood. Ik heb namelijk het Prikkelbaar Darm Syndroom. Niets ernstigs hoor, ik moet gewoon opletten met wat ik eet en drink.
Anyways, die chocolademelk is zo lekker! Eigenlijk nog zoveel lekkerder dan met gewone koeienmelk!
Check het in de supermarkt en probeer het, ik moet zeggen dat je er even aan gewend moet raken, maar hij is zoveel smaakvoller! En dit moet natuurlijk allemaal warm, want ik hou van warme drankjes ;)

Qua thee hou ik erg van minty smaakjes. Bijvoorbeeld Sterremunt, Minty Marroco of zoiets. De laatste tijd drink ik ook af en toe de smaak mandarijn en sinaasappel, in van die piramide vormige zakjes.



You came back on a Tuesday. With that cold a' look ashamed..

Favoriete geur/geurkaars?
Absoluut een warme geur, ik hou van de geurkaarsen met geuren als vanille of appel/kaneel.
Qua parfum weet ik het niet, ik denk dat ik niet zo heel erg een verschil heb tussen zomer en winter geuren. Nu ga ik wel wat sneller naar de zwaardere geuren toe, maar ik pak net zo lief gewoon weer een wat fruiterige geur voor een dag.

Mooie lipkleur in de herfst?
Ik hou van lipstick, of het nou herfst, winter, lente of zomer is. Ik draag het liefst rood, donker roze, peach en dat soort kleuren. Echt donker donker ga ik niet, want ik vind dat net iets too much, vooral voor overdag.



Go to moisturizer?
Laatst las ik een blogpost van Macha op Beautygloss.nl over de potten met Nivea soft. Een crème die al heel lang in de schappen ligt, en dat zij hem al van jongs af aan gebruikte.
Bij mij is dit precies het zelfde. Vroeger was dit gewoon de enige crème die ik gebruikte en mijn huid zag er altijd goed uit. Check zeker even haar blog om het artikel te kunnen lezen, dan kun je wat meer te weten komen over de crème.
Dit is zeker dus een must have voor mij, ik vind hem echt heel fijn en mijn huid pept er echt van op.

Go to oogschaduw kleur?
Sowieso draag ik in de herfst en winter meer oogschaduw dan in de zomer en lente, ik vind het mooier staan en je hebt geen problemen met de hitte dat je het er zo weer af zweet.
Ik gebruik voor een dagelijkse look vaak bruin tinten, soms wissel ik dat af door kleuren als blauw, bordeaux, grijs of groen te gebruiken. Dat zijn vaak wel donkere kleuren.



Favoriete muziek?
Dit is dan weer zo'n dingetje die voor mij niet uitmaakt of het zomer of winter is.
Eigenlijk houd ik in de zomer meer van vrolijke nummers en luchtige liedjes, if you know what I mean.
In de winter luister ik vaak naar zangeressen als Adele of Lana del rey.

Favoriete herfst outfit?
Meestal draag ik gewoon een broek en een trui, shirt of blouse. Vaak houd ik het doordeweeks simpel, maar soms wil ik ook wel wat meer moeite doen voor mijn outfit. Een shirt met lange mouwen, een vest en een skinny jeans is meestal waar ik uiteindelijk voor ga.

❤️

Autumn treat?
Is het raar als ik kruidnoten zeg? Ik weet dat het meer bij de winter hoort en het is eigenlijk belachelijk dat ze al in de winkels liggen maar ik vind het gewoon zo lekker!
Ook een warme stroopwafel is een favoriet bij mij, heerlijk bij een kopje thee, jum!

Favoriete plek?
Ik denk gewoon mijn kamer, lekker knus en vertrouwd. Kaarsjes aan, dekentje erbij en laptop op mijn schoot, dat maakt mijn ultieme herfst middag helemaal af. Ohja, en het liefst dan een bakje kruidnootjes en een kopje warme chocolademelk, please.

En dit waren mijn antwoorden op de vragen van de autumn tag!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Nu is mijn vraag, wat vind jij zo leuk aan de herfst?

Photobucket

You might also like