maandag 12 augustus 2013

This or That? #1 Goud of zilver en andere kwesties



Soms heb je van die dingen waarvan je zelf gaat nadenken waarom je dat nou precies doet of niet.
Of je moet kiezen tussen 2 dingen en gaat altijd voor dat ene ding, herkenbaar?
Vandaag ga ik wat kwesties vertellen waar ik laatst aan dacht, en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen!
Zo heb je bijvoorbeeld de kans voor gouden of zilveren sieraden, wat kies jij altijd? Of heb je niet perse één voorkeur, maar draag je het gemixt of af en toe goud, af en toe zilver?



Ik zelf doe het eigenlijk allemaal, vroeger droeg ik altijd zilver, en nooit goud! Nee, goud was lelijk en voor oudere vrouwen. Vond ik. Toen.
Maar tegenwoordig draag ik wel weer heel veel goud, en heb een tijdje geleden een periode gehad dat ik juist meer goud droeg dan zilveren sieraden. Soms mix ik het gewoon door elkaar, een zilveren ketting met een goud kleurig armbandje, ik vind het eigenlijk wel leuk staan.
Natuurlijk ligt het helemaal aan wat ik die dag aan heb, want daar kan mijn keuze ontzettend van veranderen. Bij de ene outfit staat zilver gewoon beter dan goud, of andersom, of gemixt.
Wat vinden jullie? En wat doen jullie? Let me know!


Het zelfde geld voor mijn dagelijkse looks. Make-up die ik vaak draag, en dat met een reden. Zo heb ik altijd de keuze om een full face te maken of gewoon een simpel mascaraatje en blush etc.
Tja, de keuze is makkelijk als je kijkt hoeveel moeite je doet voor eigenlijk niets of niemand, tenminste, niet echt. Plus dat je langer bezig ben en daardoor dus eerder moet opstaan. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, sta jij soms eerder op omdat je je make-up die dag mooier wil laten zitten en er dus meer tijd voor neemt?
En, ga jij vaker voor een full face, met dus alles er op en er aan, oogschaduw, concealer, wenkbrauwen, blush, highlighter, lippen? Of ga jij sneller voor een makkelijke look met weinig poespas maar wel dat het er verzorgd uit ziet. Of, dat kan natuurlijk ook, ga jij het vaakst de deur uit met alleen een lippenbalsem?
Ik ben wel benieuwd!



 Zelf ga ik de laatste tijd met weinig de deur uit, maar soms heb ik mijn dag en doe ik er een oogschaduw kleurtje bij, zoals bruin of roze. Of alleen een highlighter.
Concealer, poeder, blush, highlighter, wenkbrauw potlood, eyeliner en mascara, en soms nog een lipstick.
Het lijkt veel, maar het valt best mee eigenlijk. En als je beseft dat je overal maar een beetje van gebruikt is het prima toch?

Ik ben benieuwd naar jullie meningen en verhalen, dus vertel het lekker bij de comments!
Have a nice day ladies, 


Photobucket

You might also like