zondag 4 augustus 2013

Personal update!



Hei Ladies!
Even een korte update van hier, uit Italië!
Wat is het toch heerlijk om vakantie te hebben! Ik heb al ontzettend veel gedaan en het is echt geweldig weer.
Toevallig was het gisteren wat minder weer, (Ik schrijf dit nu op dinsdag) maar stiekem vonden we dat helemaal niet erg. Het was de dagen ervoor ontzettend warm en daarom zijn we lekker wezen shoppen, van 11 tot 7 uur s' avonds, yes, I said that correctly, we waren echt dood op!



Even een mini OOTD, dat vind ik wel leuk om er bij te doen. Hier droeg ik de crème witte kanten Jumpsuit van H&M (die volgens mij niet meer te koop is), een tasje die ik ooit van mijn moeder kreeg, een gevlochten bruin armbandje van de markt, de zonnebril van de So Low, en mijn nieuwe aanwinst waar ik helemaal verliefd op ben, de schoenen. Dit zijn wedges met een aardige plateau zool en ze zitten heerlijk! Ze komen van de Oscar Cap, een redelijk bekende en veel voorkomende schoenen winkel hier in Italië. I love them!!!!
Ze zijn bruin met op de voorkant verschillende soorten stenen en glitter steentjes. Ik ben verliefd.

Gister, dus eigenlijk maandag, ben ik wezen shoppen in het mega grote winkel centrum hier in de buurt. Wat ben ik blij dat dat maar een half uurtje rijden is, want we waren er echt letterlijk, de hele dag!
Ik vind het heerlijk hoor, al heb ik wel medelijden met mijn vader, die perse mee moet om ons te brengen en elke keer van bankje naar bankje gaat als wij vrolijk elke keer met tassen vol de winkels uit komen.

Er was natuurlijk, zoals ik ook verwacht had en er eigenlijk elk jaar is, gigantische sale in echt elke winkel!
Zodra je een winkel binnen komt en je ziet de kaartjes en de posters hangen met saldi, sale en procent tekentjes, weet je niet waar je moet kijken! Je loop van rek naar rek en gaat alle tafels af, tenminste, ik wel. Ik hou er van om in de sale te shoppen, je zal maar net een leuke broek tegen komen, die perfect zit en waar je maar 8 euro voor hoeft neer te leggen, zoals ik dus had gisteren.
Sowieso vind ik shoppen hier in dit centrum veel en veel leuker dan in Nederland, maar helemaal als er sale is, kan ik het bijna niet meer aan. Of klinkt dit nu wel heel erg? Shopverslaafd? Nee joh, valt wel mee...

Maar ik moet zeggen, ik mis het bloggen zo erg! Het video's maken, bezig zijn met foto's maken en ideeën op doen voor artikelen, wauw! Ik had het vorig jaar al, maar ik merk gewoon pas als ik het niet meer kan doen hoe vaak ik er mee bezig ben en hoe het mijn leven beïnvloed.
Ik kan echt niet wachten om als ik weer thuis ben te beginnen met het editten en artikelen te maken. En ik kan nu al zeggen dat er hele leuke dingen aan komen voor mij, mijn blog, en voor jullie!


Verder heb ik ook nog iets heel vets gedaan, ik mocht namelijk waterskiën! Dit was de eerste keer dat ik het echt zelf heb geprobeerd, hiervoor durfde ik niet of wilde ik niet. Mijn vader doet het echt al jaren, en hij kan het behoorlijk goed. Maar ja, wat wil je als je hier al 45 jaar komt?
Anyways, ik was behoorlijk aan het trillen in het water, en heb het in totaal 6 keer geprobeerd.
Het lukte niet meteen, maar dat is eigenlijk ook niet gewoonlijk. Je weet in het begin totaal niet wat je met die skies moet en hoe je je recht in het water moet houden.
Het was een ontzettend leuke ervaring, en heb toch nog even gestaan, dus op zich is mijn houding goed.
Ik vond het geweldig leuk en zal dit niet snel meer vergeten!

Nou, dat was weer even een update! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, fijne dag verder!

Greetz from Italy!

Photobucket

You might also like