maandag 5 augustus 2013

Demakeup Soft lotion Eye Makeup Remover



Ik ben eigenlijk altijd wel bezig met het vinden van een goede make-up remover, en dan een waar je echt niets op aan te merken hebt. Ik heb nu een hele tijd een 2 fase olie remover van de Hema in gebruik en vind ik redelijk fijn. Alleen, het is olie en daar heb ik niet altijd even veel zin in, het voelt toch heel anders als je een reiniger zonder olie gebruikt.
Toen ik een tijdje geleden bij de Action was zag ik dit flesje reiniger staan van Demakeup, en ik zag ook dat bijvoorbeeld Serena van Beautylab.nl hem ook al had gekocht. Ik was er erg benieuwd naar, en ga hem vandaag voor jullie reviewen!

De verpakking vind ik er goed uit zien, strak, clean, klein en dus handig om mee te nemen. Ik neem deze dan ook mee op vakantie, hij is klein en compact, maar er zit wel genoeg in om de vakantie mee door te komen.
In het flesje zit er 125 ml.

De eerste keer dat ik hem gebruikte moest ik wel weer even wennen dat ik geen olie reiniger had, maar eigenlijk vond ik het wel fijn werken.
Je merkt meteen dat je niet veel nodig hebt, en dat het er toch goed afgaat. Het prikt niet, het voelt juist zacht aan en de reiniger is heel mild. Het voelt heel zacht aan mijn ogen en het voelt alsof je het gewoon met water weghaalt, maar dan wel met wonderbaarlijk water dat je make up er echt goed van af haalt.

De reiniger heeft een subtiel geurtje , maar heel subtiel en fris, niet zwaar of zo, wat mij wel eens kan irriteren. Dat zie je ook wel aan de ingrediënten lijst, parfum staat er als aller laatste op.
Er is ook nog een versie voor gevoelige ogen, en eigenlijk ben ik daar ook wel heel benieuwd naar, hoe mild moet die wel niet zijn? Zelf heb ik een redelijk gevoelige huid en mijn ogen kunnen wel eens rood worden als reactie op een product, maar met deze heb ik dat totaal niet! Ik ben dus nieuwsgierig naar die andere, en of ze dus zo veel verschillen of niet.




Kort om, een hele fijne reiniger met een super laag prijsje, namelijk maar 1 euro! Voor dit geld vind ik de reiniger alleen maar beter worden, want voor andere goede make up removers betaal je al snel veel en veel meer.

Pluspunten:

  • Fijne compacte verpakking
  • Milde werking
  • Subtiele geur
  • Super budget proof
  • Ook voor gevoellige ogen


Minpunten:

  • Er zitten parabenen in, en er zit parfum in, dat kan een nadeel zijn als je hier op let.

Je ziet het al weer, het lijstje met pluspunten is veel en veel groter dan die met minpunten, en dat zegt al genoeg lijkt mij!
Fijne dag nog!

Welke reiniger gebruik jij?

Photobucket

You might also like