dinsdag 2 juli 2013

Mijn toetsweek zit er op!

Sweety. ^ - blog dostępny pod adresem lusia103.pinger.pl

Finally, ik ben klaar met leren, opdrachten maken en ook maar iets doen voor school. Done, klaar, finished, woohoo! Het voelt zo goed om weer een leerjaar af te sluiten, weer dichter bij mijn examen jaar en daar ben ik maar al te blij mee.
Alleen deze ochtend moet ik nog even een toets frans maken, maar daar heb ik een goed gevoel over, dus dat komt vast helemaal goed!
Natuurlijk is de middelbare school chill, zoveel hoef je niet te doen en het is veel minder serieus dan een vervolg opleiding, maar dan doe je wel echt iets wat je leuk vind en wat je later wilt doen, tenminste, dat hoop ik dan.



Het enigste waar ik nu nog voor naar school moet is mijn toetsen ophalen van de toets week, we hebben nog een school feest, sportdag, en dan over ruim een week boeken inleveren en mijn rapport op halen. Eigenlijk heb ik dus nu al vakantie en kan ik heerlijk beginnen met bloggen en alles regelen voor de vakantie, wat een fijn gevoel!
Ik heb echt nog totaal geen vakantie gevoel, en ik weet dat ik dat normaal gesproken ook zeg, maar dit keer is het echt anders. Ik denk dat alles komt door het weer, en dat ik nog veel voor school moest doen op het eind. Ik ben altijd gewent aan dat ik aan het eind van het jaar niks meer doe voor school en de laatste 2, 3 weken niets anders meer doe dan film kijken in de lessen, deze keer was dat helaas niet zo.
Maar ach, wat maakt het uit, ik heb heerlijk nog even 3 weken vakantie en dan ga ik naar Italië, woohoo!

summer memories :) | via Facebook

Hier voor komen er nog een paar leuke dingen online, denk bijvoobeeld aan een winactie en wat leuke artikelen met onder andere dingen van webshops etc.
Ik heb er ontzettend veel zin in, en helemaal om lekker op vakantie door te werken aan mijn blog. Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten zonder mijn blog of internet. Ik kan dat gewoon niet meer!
Dan zou er iemand op zijn minst moeten zijn die de reacties doet, daar ben ik het meest mee bezig, de rest kan ik inplannen.

Maar goed, gelukkig kan ik lekker door werken op mijn laptop, en ik neem ook een paar producten mee om te testen daar, dus dat is helemaal leuk!
Natuurlijk ga ik in Italië ook ontzettend veel leuke dingen kopen, tenminste, dat is mijn plan, haha!

Ook ben ik van plan nog meer te filmen dan normaal, en dan vooral ook andere mensen mij te laten filmen. Ik verwacht wat meer Outfits Of The Day en meer sfeer beelden met mij erin, ik moet even kijken hoe het allemaal gaat lopen maar er zijn in ieder geval ideeën genoeg!

Voor de mensen die nog niet vakantie hebben, succes en voor de mensen die al wel opgelucht adem kunnen halen, have fun!!
Photobucket

You might also like