woensdag 3 juli 2013

De films die ik de afgelopen tijd heb gezien!

De laatste tijd heb ik een paar films gezien en doe dat normaal eigenlijk nooit. Toch ben ik er achter gekomen hoe chil het eigenlijk is om even lekker een avondje film te kijken, even niks, lekker in een verhaal duiken en er een uur niet meer uit komen. Heerlijk!
Ik heb dus besloten dit vaker te doen en heb mijn broer dan ook gevraagd mij uit te leggen hoe je films downloads. Zo moeilijk kan het niet zijn toch?
Ik wil dit soort artikelen vaker online doen, zo geef ik jullie wat leuke film tips en horen jullie meteen mijn mening, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!





Laten we hier maar mee beginnen, deze film heb ik afgelopen weekend gekeken en ik vond het een leuke film. Het verhaal was leuk bedacht, maar jammer van de acteurs. Op de een of andere manier vond ik het heel fake geacteerd en heel musical stijl achtig. Verder een leuke film om heerlijk mee in de vakantie sfeer te komen, aaaah ik kan niet meer wachten!

Ibiza is het partyeiland bij uitstek. De witte stranden, blauwe zee, grote clubs, beroemde DJ’s en mooie mensen hebben een aantrekkingskracht op iedereen. De film gaat over elf mensen, in vier verhaallijnen op één eiland. Iedere bezoeker komt met zijn eigen reden naar het partyeiland. Maar alle verhalen komen onverwachts samen als Armin van Buuren komt draaien op het eiland.


Chocolat, een behoorlijk oude film die ik nog steeds niet gezien had. Het moest er maar eens van komen vond ik. We waren hem al aan het kijken in de klas bij frans als afsluiter van het jaar, maar ja, je weet hoe die dingen gaan, je kan de film niet afkijken, of niet goed kijken etc. Dus besloot ik hem thuis gewoon te gaan kijken!
Ik vond het een leuke film, heel anders dan andere films. Ook had ik zeker een ander einde verwacht, en daar houd ik van, leuke films die niet te voorspelbaar zijn. Het is zeker een romantische film, en een film waar je ontzettend honger van krijgt. Een heerlijke film om te kijken met een lekkere reep chocola!
In het Franse dorpje Lansquenet heeft de tijd stilgestaan, totdat de mooie jonge Vianne Rocher en haar dochtertje in dit vriendelijke maar ingedutte plaatsje een chocolaterie opent. Ze blijkt over een magische gaven te beschikken door voor elke inwoner de juiste soort chocolade te kiezen. De streng gelovige, stugge dorpelingen smelten voor haar. Hun verborgen verlangens komen naar buiten en iedereen lijkt opener en vrijer te worden. De conservatieve burgemeester ziet zijn macht verdwijnen en spant de strijd aan tegen deze vernieuwing. Als dan ineens ook een knappe vreemdeling in het dorp verschijnt, die bij Vianne zelf van alles losmaakt, is dit nog maar het begin van een zeer passionele relatie.


Jongens, jongens, wat een film! Ik denk dat dit zeker een film is die lang indruk maakt. Geen idee waardoor het komt, de humor, het verhaal, de onverwachte acties en verhaallijnen, I don't know.
Ook deze film begon ik op school te kijken tijdens engels, en tja, ik vond het meteen in de eerste 5 minuten al super vet en moest en zou hem afkijken!
Natuurlijk heb ik dat gedaan en ik vind de film echt ontzettend gaaf! Lekker veel actie, niet te veel bloed en dat soort dingen, humor en romantiek, top!
'Knight & Day' gaat over de eenzame vrouw June (Cameron Diaz), wier ogenschijnlijk onschuldige ontmoeting met een onbekende man op het vliegveld haar leven op zijn kop zet. De onbekende, een superspion genaamd Roy Miller (Tom Cruise), neemt haar mee op een gewelddadige wereldreis om de uitvinder van een batterij te beschermen die de sleutel is tot een oneindige krachtbron.

 

Pitch perfect, tja, wie heeft hem nog niet gezien? Deze film werd een tijd geleden behoorlijk gehypet  en tja, toen moest ik er ook aan geloven. Ik moet zeggen, door de geweldige reacties verwachte ik veel van de film, misschien wel te veel. En dat was ook zo, ik vond de film eigenlijk ontzettend tegen vallen.
Oke, ik moet toegeven, de humor was leuk, het gezang ook, het acteren redelijk maar kom op, het verhaal ging nergens over vond ik. Tja, dit is mijn mening, ik hoor graag die van jullie!
Twee concurrerende a capella zanggroepen, de Barden Bellas (allemaal meisjes) en de Barden Treblemakers (allemaal jongens), strijden om het “International Championship of Collegiate A Capella” (ICCA) te winnen, dat elk jaar in de lente gehouden wordt op Carnegie Hall. De Barden Bellas krijgen echter te maken met persoonlijke conflicten: hun zangeres Chloe heeft stemproblemen, velen van hen zijn afgestudeerd, en hun leider Aubrey probeert wanhopig te groep bijeen te houden. Dan wordt de eerstejaars studente Beca Mitchell in de groep opgenomen. De rebelse Beca heeft goede ideeën, maar deze worden routinematig neergesabeld door Aubrey. Ondertussen probeert Beca niet verliefd te worden op Jesse, een nieuw lid van de Treblemakers.

Ik hoop dat jullie dit soort artikelen ook leuk vinden om te lezen, ik hoor het graag!
Have a nice day,
Photobucket

You might also like