zaterdag 15 juni 2013

Some shots of my life #10

 500px / Photo "Say Cheese." by Laura Huntley

En ja hoor, de tijd vliegt! Dus is het vandaag weer tijd voor een nieuwe "Some shots of my life"!
De afgelopen tijd ben ik vooral druk geweest met school en heb ik mijn blog en Youtube op een laag pitje gezet. Eigenlijk omdat ik nog maar 3 weken naar school moet en goed moet voorbereiden op mijn toetsweek. Daarom zullen jullie de komende weken even wat minder van mij horen.
Wil je wel weten waar ik mee bezig ben en mij op een andere manier volgen? Check even de social media linkjes!
Twitter
Facebook
Instagram

Have a nice day!!



En we beginnen meteen met een foto die ik op school maakte, deze tijdens tekenen. Ik heb dit jaar en voor volgend jaar ook tekenen gekozen, en dit was een van de opdrachten die we moesten doen. Het menselijk lichaam in beweging, niet mijn sterkste punt en ook niet echt iets wat ik leuk vind, maar ach, het was te doen.


Een Caramel Macchiato, heerlijk in mijn tussen uren! Ik had die vrijdag 2 tussen uren en ben daarom met een vriendin lekker even naar de AH geweest en hebben daar wat gedronken. Ondertussen werd onze bestelling van Boohoo.com ook nog geleverd met onze Onesies, dus dat was helemaal leuk!


Een lekker sapje doet wonderen! Dit was versgeperst mandarijnen sap, niet heel gewoon voor mij, dit was de eerste keer dat ik het dronk. Normaal neem ik altijd sinaasappel sap maar die waren op en besloot ik het eens met mandarijnen te proberen, verrassend lekker en super zoet!


Even een outfit of the evening, dit had ik aan op de verjaardag van mijn broer. De broek en de top komen van H&M, het jasje van een winkel in Italië, en de ketting van Nelly.com!
Oh, en voor de mensen die het afvragen, ik heb de Samsung Galaxy Ace 2.


Mijn onesie! Ik ben er nog steeds super blij mee maar draag hem nu wat minder door het wat warmere weer, toch is dit wel echt een ding wat ik minstens een paar keer per week draag!
Deze komt van Boohoo.com, een hele leuke webshop!


Ziek zijn, ik blijf het haten, een iets meer dan een week geleden zat ik weer een hele week in bed. Keelpijn, geen stem, misselijk en moe, bah wat kan ik hier niet tegen.


Lekkere healthy pannekoekjes, 1 banaan, 1 ei, een paar rozijntjes, wat kaneel en that's it! Super lekker, goedkoop, makkelijk en leuk om te maken!


Lekker in de zon liggen, mijn benen lijken op deze foto echt mega bruin, maar jammer genoeg ben ik nog echt niet zo bruin! Ik wil de zomer!!


De linker hand van menig beautyblogger, do i need to say more?


Food!! Dit was een heerlijke witlof salade, met mandarijntjes, walnoten, gerookte kip, witlof (ofcourse) en nog wat andere dingen.


Met als toetje deze heerlijke aardbeien, love for fruit!


Dit was een opdracht voor het vak CKV, we moesten met deze kleine ini-minie poppetjes een foto maken zodat je goed het grootte verschil zag, aardig gelukt met deze foto, deze kleine mensjes op mijn fiets, cool!
Dit was de laatste maar zeker een van de leukste opdrachten, dit vind ik echt leuk om te doen!

Photobucket

You might also like