vrijdag 14 juni 2013

Leuke webshops! #1



Ik zat laatst eens wat rond te zoeken op Google naar leuke webshops met kleding, sieraden en bijvoorbeeld lifestyle spulletjes. Dat bracht mij meteen op een nieuw artikel idee!
Eens in de zoveel tijd wil ik een paar webshops aan jullie laten zien die ik erg leuk vind of als ik die op aanraden van jullie heb gehad.
Vandaag behandel ik er 3, ik hoop dat jullie het leuk vinden!!



Boohoo.com (klik) is een ontzettend leuke webshop waar ik jullie al eerder over heb verteld, namelijk in het artikel waar ik mijn onesie liet zien.
Ik leerde deze webshop kennen door een vriendin, die er al wat dingen van had besteld en helemaal enthousiast was. Het leuke aan Boohoo is dat er geen verzendkosten zijn, dus eigenlijk net zo duur is als in een winkel. Vaak houdt mij dat toch wel tegen omdat alles dan toch nog duurder uitvalt.
Ook zijn de producten in de webshop zelf lekker aan de lage kant, me likes!
Ik vind het leuk dat ze nieuwe kleren hebben die ook echt in zijn, en het er allemaal wel super goed uitziet! Ik ben zeker enthousiast over deze webshop, neem zeker een kijkje. Hopelijk ga ik er snel weer wat bestellen!


Kijk, dit is een webshop die veel mensen kennen, maar toch doe ik hem er bij. Waarom? Omdat het zeker een favoriet is! Ik hou van de kleding van H&M (klik), en helemaal de nieuwe collecties of de sale! 
Vaak is de sale helemaal niks in de winkel, je maat is er uit, de leuke kleren zijn alleen nog maar in de kleur die je NIET leuk vind, of zoiets dergelijks
Op de site vind je vaak alle kleding die ze nog hebben in de sale, en daar kan je heerlijk scoren! Zeker een tipje dus, helemaal als je vaak bij H&M shopt, dan weet je ondertussen je maat wel redelijk.



En dan de laatste voor vandaag, Nelly.com! Al weer een hele tijd geleden vertelde ik hierover, het is echt een ontzettend leuke webshop.
Ik kocht hier ooit een eyeliner, nagelstickertjes en een ketting, omdat ik toen verjaardagsgeld kreeg van die webshop omdat ik daar al een account had aangemaakt.
Ze hebben een ontzettend uitgebreid assortiment, met ontzettend veel leuke kleren, schoenen, sieraden, make-up, dingetjes voor in huis en nog veel meer!
Neem zeker even een kijkje, dit is zeker een aanrader! Tip, ook zeker leuk als je nog een jurkje zoekt voor een bepaald feestje!

En dit was het al weer! Ik hoop dat jullie het leuk en interessant vonden.

Laat zeker even jullie favoriete of top 3 aan webshops achter, daar kan ik volgende keer dan weer mee aan de slag!

Photobucket

You might also like