maandag 10 juni 2013

Opberg tips #1 Make-up!



Laatst kreeg ik wat meer aanvraag van mensen die meer opberg tips wilden zien, en ook wilden zien hoe ik dingen heb op geborgen. Daarom heb ik een nieuwe serie artikelen voor jullie, namelijk waarin ik tips geef om dingen op te bergen!

Deze eerste keer begin ik met hoe ik mijn make-up en parfums opberg, en alles een beetje daarom heen. Wat ik elke dag gebruik etc.
Ben je benieuwd? Lees dan lekker mee!



Zoals je hier boven ziet is dit de plek waar ik mijn make-up opberg, een hele la vol.
Eigenlijk ben ik al aan het nadenken om het anders op te bergen, want ik wil misschien een smal kastje zoals de Helmer of de Alex. Daar wil ik in een paar lades dan mijn make-up doen, maar tot dan heb ik alles nog in mijn grote la van mijn kast.
Ik heb alles in mandjes gedaan, zo hou ik alles mooi gescheiden en houd ik het overzichtig.

Daarnaast zie je de boven kant van mijn kast, met onder andere mijn dagelijkse bakje met make-up. Die komt van de Action, volgens mij verkopen ze ze daar nog wel!


Dan heb ik hier een kastje aan mijn muur met wat parfum die ik veel gebruik, ik vond het wel leuk eruit zien en ik kan het goed kwijt.
Daarnaast zie je een plank in mijn kast waar ik nog wat parfum heb staan en een bakje met mijn meest gedragen nagellak van het moment. Ik vind het fijn werken zo, en het staat ook nog eens niet verkeerd!


In mijn lange hoge kast heb ik een klein plastic lade kastje gezet en daar heb ik de volgende dingen in zitten. In het eerste laatje liggen hand en nagelverzorging, een borsteltje om mijn gezicht te reinigen en wat scheermesjes, super random, maar ja.
In het 2e laatje heb ik mijn sieraden die ik heel veel draag, maar daar later meer over in de volgende keer dat ik op berg tips geef, want dan behandel ik de sieraden!
Daaronder heb ik een laatje met haar accessoires, zoals elastiekjes, klemmetjes maar ook borstels en kammen.
En in het laatste laatje  heb ik eigenlijk gewoon wat random sieraden liggen die ik van plan ben om de volgende dag te dragen.


In die zelfde kast heb ik ook mijn verzorging producten staan, zoals je hier ziet.
Ik zelf ben nog niet helemaal tevreden met dit resultaat maar het werkt op zich wel. Eigenlijk wil ik als ik eenmaal dat kastje heb ook daar wat verzorging in doen die ik vaak gebruik, want dit word op een gegeven moment wel erg vol.


En als laatste, een blikje met al mijn testers. Zo kun je dat leuk opbergen! Ik ben dol op deze blikken en blikken in het algemeen, ik weet niet wat het is, maar ik vind het leuk!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, de volgende keer behandel ik dus de sieraden!

Hoe berg jij je beauty producten op?
Photobucket

You might also like