dinsdag 11 juni 2013

Essence LE: Me and My Ice cream

Natuurlijk nu we richting de zomer gaan komt Essence weer met een leuke Limited Edition, en tja, wat kan ik nog meer zeggen? Essence verteld het altijd zo leuk!:

I scream, you scream: ice cream! Wat is er nu verfrissender dan een fruit- of roomijsje op een warme zomerdag? essence nodigt je uit voor een pitsstop bij de ijscowagen in augustus 2013 met de trend edition “me & my ice cream”. Verrukkelijke sorbetkleuren en te gekke producten om voor te smelten: gemarmerde oogschaduwen in zachte kleurnuances, drie lip balms met kleurtwist, een crème blush, shimmer pearls en nagellak in prachtige pastelkleuren. Highlight van deze trend edition zijn de nagelstickers die superlief 3D effect op je nagels toveren. En wanneer je handen een beetje plakkerig zijn door je ijsje, gebruik dan de hand wipes om ze weer schoon te krijgen!
Gelati, gelati aldus Essence!








Essence me & my ice cream – shimmer pearls
Als glanzende ijsbolletjes…  De zachtjes glanzende pareltjes in pastelcombinatie zijn perfect in lijn met de kleuren in deze trend edition. Voor een subtiele glans op het gelaat en voor het camoufleren van rode plekjes.
Hier ben ik erg benieuwd naar, ik hou van shimmer!

Consumentenadviesprijs € 3,39


Essence me & my ice cream – cream blush
Cream dream! Deze blush met crème formule voelt als crème en poeder tegelijker. De intense abrikooskleur geeft een natuurlijke, frisse tint aan de wangen. We wachten op de zon –met ons favoriete ijsje! Verkrijgbaar in 01 ice bomb.
Blush is altijd goed, en helemaal als het crème is! Mijn ervaring is dat hij dan langer blijft zitten.

Consumentenadviesprijs € 2,89







essence me & my ice cream – lip balm
Let’s twist! Deze unieke lip balms zijn verkrijgbaar in drie verschillende kleurcombinaties: lavendel-vanilla, abrikoos-beige en roze-mint. Perfecte matches met een opvallende look! De lippen worden verwend met sheaboter en jojoba-olie en de aroma's laten een heerlijke geur achter. Lekker goedkoop Essence, we like! Verkrijgbaar in 01 ice, ice baby, 02 icylicous en 03 ben & cherries. 
Conusmentenadviesprijs € 1,99

essence me & my ice cream – nail topping sticker
Regenboogspikkels! Deze innovatieve, zelfklevende stickers creëren een uniek en verrassend 3D effect op jouw nagels. Deze spikkeltjeslook is de ultieme nagelstijl – en niet alleen voor ijsfans! 
Tja, ik weet het niet Essence, loop je nu niet zoals altijd een beetje achter? Die kaviaar nagels zien er leuk uit, maar het werkt niet! Zouden deze stickers anders zijn? 
Verkrijgbaar in 01 rainbow sprinkels.

Consumentenadviesprijs € 1,99


essence me & my ice cream – hand wipes
Smelt je ijsje? Om zeker te zijn dat je handen weer fris en schoon zijn na het genieten van een ijsje kun je deze hand wipes gebruiken! Ze hebben een heerlijke aardbeigeur. Altijd handig om bij de hand te hebben!
Verkrijgbaar in 01 i scream ice cream. 

Consumentenadviesprijs € 1,39




essence me & my ice cream – nail polish
Aardbei, pistache, bosbes of abrikoos? De langhoudende nagellakken in de prachtige pastelkleuren roze, mint, lavendel en abrikoos zorgen ervoor dat je meteen zin krijgt in ijs!
Leuke maar herkenbare kleuren, hebben we dit niet al eens eerder gehad Essence?
Verkrijgbaar is 01 ben & cherries, 02 always in my mint, 03 ice, ice baby en 04 icylicious.
Consumentenadviesprijs € 1,89






essence me & my ice cream – baked eyeshadow
Ice eyes! De langhoudende, gemarmerde oogschaduw in de tinten karamel, abrikoos en mint hebben een superzachte textuur voor een zomerse oogmake-upstijl met een subtiel glansje.
Dit vind ik altijd leuk, gebakken oogschaduws doen het altijd goed in de zomer, en helemaal bij Essence! 
Verkrijgbaar in 01 cone head, 02 icylicious and 03 always on my mint.
Consumentenadviesprijs € 2,89



Wat vinden jullie van de collectie? Ik ben vooral benieuwd naar de blush, shimmer pearls en de oogschaduws!
Photobucket

You might also like