zondag 9 juni 2013

Jumpsuits!



Jumpsuits, ze zijn al weer een hele tijd helemaal in, en ook ik vind ze maar al te leuk. Lekker makkelijk, ze zitten lekker en je bent  meteen met je outfit klaar!
Ik heb er zelf nu 5, en ik draag ze elke zomer weer met veel plezier!
Vandaag ga ik mijn jumpsuits laten zien, dat leek mij wel leuk om een keer te doen. Kijk je mee?


De eerste waar ik ooit mee begon was eigenlijk het begin van de come-back van de jumpsuits. Dit is een donkerblauwe met een soort gedrapeerde stof dat om je nek gaat. Eigenlijk kan je hem ook makkelijk als strapless jumpsuit dragen, maar vaak draag ik hem zo. Ik kocht hem in Italië, ergens op een markt voor een fijn prijsje. Die zomer heb ik hem echt het meest van allemaal gedragen. Dit is nu denk ik al zo'n 3 jaar geleden, wat gaat de tijd toch snel! Gelukkig pas ik hem nog wel, want ik ben er echt blij mee.
Het is van een hele zachte stof gemaakt, eigenlijk een wat dikkere T-shirt stof, super fijn voor op een warme dag dus!


Een jaar later kocht ik deze ontzettend vrolijke strapless jumpsuit van Jensmode, een winkeltje hier bij mij in de buurt. De print trok mij ontzettend aan, wie word er nou niet vrolijk van deze leuke bloemetjes? De stof is nog iets dunner dan de vorige, en hij heeft lange broekspijpen.
Door het printje ziet je het niet goed, maar in het midden is hij wat gerimpeld voor een leuk effect en zodat hij mooi valt. 

Ook op deze jumpsuit ben ik gewoon dol en deze draag ik ontzettend vaak!


Dan een wat simpelere, deze van de Bristol. Er was 2 jaar geleden ontzettend veel korting, en ben even met mijn moeder naar binnen gelopen. Ik kocht onder andere deze zwarte utra lekker zittende jumpsuit. Hij heeft ongeveer de zelfde stof als de eerste jumpsuit waar ik over vertelde.
Hij zit niet strak, hij is lekker simpel en toch staat hij ontzettend leuk, me likes! Ik draag deze vooral bijvoorbeeld op dagen dat ik rustig aan wil doen of juist in de avond als ik op het strand ga zitten met wat vrienden op vakantie.
Een paar leuke sieraden en slippertjes maken het al snel helemaal af!


Dan mijn meest grote favoriet denk ik, deze korte jumpsuit van H&M. Hij is helemaal van kant en is behoorlijk kort. Het heeft een ontzettend cute effect en deze heb ik vorig jaar echt ontzettend vaak gedragen. Nu lijkt hij misschien niet helemaal leuk uit te komen op de foto, maar met een paar sieraden, een leuke tas en zonnebril kan je deze jumpsuit echt rocken!

Hij is super luchtig, cute en hij zit ook nog eens super lekker, jep, ik hou van dit ding!


En dan last but not least, deze jumpsuit ook weer van Jensmode. Dit is een super leuke jumpsuit helemaal uit spijkerstof. Vooral de kleine details zoals de zakken en het stiksel zodat het lijkt alsof er een rits zit omdat het een aparte broek is vind ik leuk.
Hij zit super lekker, en de gerimpelde stukken stof zorgen er voor dat hij goed op zijn plaats blijft zitten.
Deze jumpsuit draag ik niet speciaal ergens voor, maar hij heeft wel een iets dikkere stof dus zou ik er niet zo snel mee op het strand gaan zitten zoals ik met die andere wel zou doen.

En dit waren ze! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Willen jullie meer van dit soort artikelen zien bijvoorbeeld met shorts of topjes? Ik hoor het wel!

Hebben jullie veel jumpsuits?
Photobucket

You might also like