maandag 3 juni 2013

OOTD: New stuff!


Vandaag heb ik weer een leuk artikel voor jullie, tenminste, al zeg ik het zelf! Ik heb vandaag namelijk een Outfit Of The Day!!
Ik ben een tijdje geleden met Lenette even de polder ingegaan om leuke foto's te maken, en die zijn aardig gelukt! Ik heb die dag ervoor nieuwe sneakers en een trui gekocht, dus daarom wilde ik die even laten showen in een outfit!


De outfit is lekker comfy, niet heel opvallend, maar toch leuk en ook met mooie details. Toen ik dit aan had was het een zondag, en ik vind ook echt dat dit zo'n heerlijke zondag-blog-chil-dag outfit is. Maar ook voor naar school is dit natuurlijk super leuk!
Laten we het eens wat wat dichterbij gaan bekijken!


Dit is de trui die ik laatst kocht bij de Only, voor maar 10 euro!




Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Photobucket

You might also like